يكشنبه 13 خرداد 1403, Sunday 2 June 2024, مصادف با 25 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1601
منتشر شده در سه شنبه, 21 بهمن 1393 22:34
تعداد دیدگاه: 0
باسرعت عمل آتش نشان ها؛

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن تاید خبر آتش سوزی در اطراف هتل عباسی اصفهانٰ از کنترل به موقع حریق در این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازٰ عصرروز سه شنبه شهروندانی که از مقابل بازار هنر اصفهان در خیابان باغ گلدسته عبور می کردند متوجه آتش سوزی...

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن تاید خبر آتش سوزی در اطراف هتل عباسی اصفهانٰ از کنترل به موقع حریق در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازٰعصرروز سه شنبه شهروندانی که از مقابل بازار هنر اصفهان در خیابان باغ گلدسته عبور می کردند متوجه آتش سوزی مقابل این بازاردرضلع شرقی هتل عباسی شدند و با سازمان آتش نشانی اصفهان تماس گرفتند.

ماموران اطفاحریق آتش نشانی با حضور درصحنه متوجه شدند یکی از درختان چنارمقابل بازار و درختچه های شمشاد اطراف آن دچارآتش سوزی شده که دراسرع وقت آن را خاموش کردند.

مسعود عنایت زاده در گفت و گو با خبرنگارماگفت:این آتش سوزی ارتباطی به هتل تاریخی عباسی نداشت و چون در نزدیکی آن هتل اتفاق افتاده مردم تصورکردند هتل عباسی دچارآتش سوزی شده است.

وی اظهارکرد:حادثه مذکور حریق اشجار می باشد که روزانه اتفاقات مشابه زیادی در این زمینه و در سطح شهرمی افتد ولی اهمیت این آتش سوزی مجاورت آن با هتل عباسی و بازار هنر بود که خوشبختانه سرعت عمل ماموران از سرایت حریق به این ابنیه تاریخی جلوگیری کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود:به طور عمومی آتش سوزی اشجار عمدی صورت می گیرد و علت عمده آن نیز روشن کردن آتش در نزدیکی درختان بوده لذابه شهروندان توصیه می کنیم به هیچ عنوان در نزدیکی درختان آتش روشن نکنند و یا اگر روشن کردند هنگام ترک محل از خاموش شدن کامل آن اطمینان حاصل نمایند.

 

دیدگاه‌ها  
  0
یه نفر مدیر روابط عمومی آتش نشانی رو در جریان علت آتش سوزی بگذارد, شاید هم علت آتش سوزی رو میدونه به روی خودش نمیاره!
نوشتن دیدگاه