جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2485
منتشر شده در دوشنبه, 14 دی 1394 10:54
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: طرح های توسعه فولاد برای رسیدن به تولید 55 میلیون تُنی در مناطق دارای پتانسیل و زیرساخت لازم اجرا می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز بهرام سبحانی در بازدید مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از خطوط تولید این مجتمع، توجه به حفظ 50 درصدی سهم فولاد کشور توسط...

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: طرح های توسعه فولاد برای رسیدن به تولید 55 میلیون تُنی در مناطق دارای پتانسیل و زیرساخت لازم اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز بهرام سبحانی در بازدید مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از خطوط تولید این مجتمع، توجه به حفظ 50 درصدی سهم فولاد کشور توسط فولاد مبارکه را ضروری خواند و گفت: در سند چشم انداز 1404 پیش بینی شده است تا تولید فولاد در کشور به 55 میلیون تُن برسد.
وی با اشاره به اقدامات جدیدی که برای توسعه صنعت فولاد در استان چهارمحال و بختیاری توسط فولاد مبارکه انجام شده است، گفت: چهارمحال و بختیاری به عنوان استان همجوار اصفهان و نزدیک به فولاد مبارکه یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در توسعه صنعت فولاد است.
با بیان اینکه فولاد مبارکه در منطقه سپید دشت چهارمحال و بختیاری در دو مجموعه فولادی سرمایه گذاری کرده است، افزود: یکی از این طرح ها مجموعه ورق خودرو و دیگری فولاد سپید دشت است که در فازهای مختلف در حال ساخت است.
وی گفت: فولاد سپید دشت در فاز اول با تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک میلیون تن راه اندازی شده است و بزودی مراحل راه اندازی تولید آهن اسفنجی در آن به پایان می رسد.
سبحانی با بیان اینکه مراحل ساختمانی بخش فولادسازی سپید دشت در حال انجام است، گفت: با طرح های پیش بینی شده و قراردادهای منعقد شده حداکثر تا دو سال دیگر یک میلیون تُن محصول در این مجتمع تولید می شود.
وی با اشاره به لزوم ایجاد واحدهای تکمیلی در زنجیره تولید فولاد تصریح کرد: فازهای اول مجموعه های فولاد چهارمحال و بختیاری رو به تکمیل است.
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سهم فولاد چهارمحال و بختیاری به سه میلیون تُن می رسد.
مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست امروز با مدیران شرکت فولاد مبارکه بر لزوم همکاری رسانه ملی با صنعت فولاد در استان چهارمحال و بختیاری تأکید کردند.

نوشتن دیدگاه