جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2913
منتشر شده در سه شنبه, 18 خرداد 1395 13:35
تعداد دیدگاه: 0
با حضور هیئت چینی در نصف جهان مشخص شد:

شرکت Renqing تولیدکننده لوازم جانبی تلفن همراه با نام تجاری (راک اسپیس –rock space) در ایران شروع به فعالیت خواهد نمود ، مرکز این تجارت شهر گنبدهای فیروزه‌ای، اصفهان خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، امروزه تلفن همراه در مقایسه با رایانه با توجه به گستره استفاده از فن‌آوری‌های اینترنتی توجه اقشار بیشتری از مردم در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است از طرفی تأثیر بیشتری در زندگی اجتماعی، سبک زندگی و رفتار مصرفی به‌جای می‌گذارد.
دراین‌بین کشور ما ایران نیز در سیر این تحولات ،نه‌تنها از سایر کشورهای مصرف کننده این تکنولوژی عقب نمانده بلکه با اشتیاق فراوان در این مجموعه غوطه‌ور شده است.
امروزه تلفن همراه بخش جدانشدنی زندگی روزمره انسان ها است و جدایی آن از انسان به‌طورکلی غیرممکن است.در این بین تولیید کنندگان تلفن همراه و لوازم جانبی آن، به دنبال گرفتن سهم بیشتری از بازار مصرف در دنیا هستند. ایران نیز با جمعیت 80 میلیون نفری گزینه مناسبی برای بازار هدف تولیدکنندگان می باشد. در حال حاضر در کشور ما برندهای معروف تلفن همراه به‌صورت منسجم و رقابتی در تلاش هستند تا سهم بیشتری از بازار را به محصولات خود اختصاص دهند. از طرفی کشور چین که کشوری فعال در زمینه تولیدات لوازم الکترونیکی در جهان است برای رسیدن به بازار ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. شرکت جدید چینی به نام رنکوئینگ (renqing) به‌تازگی در بین رقبای دیگر حرفی برای گفتن پیداکرده است.
این شرکت تولیدکننده لوازم جانبی تلفن همراه، با نام تجاری "راک اسپیس" در ایران شروع به فعالیت خواهد نمود و آغاز این فعالیت از شهر گنبدهای فیروزه‌ای، اصفهان است.
مدیر فروش این شرکت چینی که برای عقد قرارداد به شهر اصفهان سفرکرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شرکت Renqing از سال 2009 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر ششمین سال فعالیت این شرکت می باشد.
"ری لو" افزود: این شرکت ازلحاظ بحث فروش محدود به بازار چین نبوده و در حوزه صادرات نیز ورود پیداکرده است.
وی ادامه داد: این شرکت در جایگاه هفتم رتبه‌بندی در خصوص تولیدات لوازم جانبی تلفن همراه، بعد ازشرکت های تولید کننده در این حوزه مانند سامسونگ و هوآوی و سایر برندها معروف دیگر قرار می‌گیرد و همچنین ازلحاظ کیفیت نیز موفق به کسب رتبه سوم در کشور چین شده است.
و ازنظر فروش داخلی، این شرکت توانسته در کشور چین فروش خوبی را کسب کند و به زودی بانام تجاری راک اسپیس در ایران شناخته خواهد شد.

mobilechin1
ری لوادامه داد: این شرکت در بیش از 100 کشور جهان مشغول به فعالیت است و ما برای تعیین نمایندگی‌های فروش خود در سراسر جهان بازار هدف را می‌سنجیم و بهترین و بزرگ‌ترین فروشنده را در سطح کلان در آن کشور شناسایی و با آن مجموعه وارد مذاکره و اعطای نمایندگی می‌شویم که در این میان در کشور ایران "مجموعه فروشگاه‌های تخصصی حسام " گزینه پیش روی ماست.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته این شرکت بیش از 300 میلیون یوآن چین درآمد داشته است و درصدد هستیم تا این رقم را در سال جاری و همچنین در سال آینده به دو برابر برسانیم،
وی افزود: از چندی پیش بازار ایران را رصد کرده‌ایم و امروز به گزینه‌ای رسیدیم که این مجموعه((فروشگاههای تخصصی حسام)) در استان اصفهان و همچنین در کشور از رقبای تجاری خود یک سر و گردن بالاتر است و ما با مجموعه فروشگاه‌های تخصصی حسام به نتیجه خوبی برای فروش محصولات و لوازم جانبی برند راک اسپیس رسیده‌ایم.
مدیر فروش شرکت رنکوئینگ (renqing) اضافه کرد: برای ما بسیار جالب و حائز اهمیت بود وقتی با یک تجارت خانوادگی مواجه شدیم و این نشان از قدرت و همت این مجموعه دارد و با همکاری مناسب و منسجم با این مجموعه به اهداف از پیش تعیین‌شده خود خواهیم رسید.

ایرانی ها بیشترین استفاده را از گوشی های هوشمند دارند

Sam مدیر کسب و کار جهانی این شرکت نیز در این خصوص گفت: بازار ایران با 80 میلیون نفر جمعیت یک بازار بسیار مناسب و وسوسه‌انگیز است چراکه در ایران بر خلاف دیگر کشورها که از گوشی‌های ساده و یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند بیشترین استفاده از گوشی‌های هوشمند است و این می‌تواند یک بازار هدف مناسب برای ارائه خدمات لوازم جانبی تلفن همراه را در پیش روی ما بگذارد.

وی افزود: با تلاش شریک ایرانی خود می توانیم بازار خوبی برای این برند در ایران ایجاد کنیم.
وی در مورد اجرای برجام و حضور دیگر رقبای خارجی در ایران و توان رقابت این برند چینی با آن‌ها افزود: کشور ما چین با توجه به حمایت حکومت و دولت از تولید و همچنین پایین بودن دستمزد و فزونی کارگر تا 10 سال آینده هیچ رقیبی در عرصه حضور در بازارهای جهانی نخواهد داشت.
SAM در مورد اینکه آیا بازار و صنعت ایران برای تولید محصولات این شرکت قابلیت لازم را دارا است یا نه و اینکه آیا از جانب این شرکت در زمینه تولیدات لوازم جانبی در ایران حمایت و برنامه‌ای صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد:
با توجه به ظرفیت بالای مصرف در کشور ایران، اگر ما در تولید و پوشش لوازم جانبی با چالش عمده روبرو شویم برای ساخت و تجهیز و تولید محصولات خود همکاری با "مجموعه فروشگاه‌های تخصصی حسام" را برای تولید داخل کشور ایران در اولویت برنامه های خود خواهیم داشت.
وی در آخر افزود: از بازدید بازار ایران و مجموعه فروشگاههای تخصصی حسام در ایران و دیدن توانایی ها ی این مجموعه بسیار خرسند می باشم و مطمئن هستم آقای حسام روحانی به عنوان مدیر عامل این مجموعه می تواند به عنوان نماینده شایسته این برند در ایران به خوبی فعالیت کند و من به آینده این همکاری بسیار خوشبین می باشم.

 

rocks

ایرانی ها شایسته بهترین ها هستند

حسام روحانی، مدیرعامل "مجموعه فروشگاههای تخصصی حسام"(شریک ایرانی این برند چینی) نیز در رابطه با این قرارداد و همکاری تجاری اظهار داشت: بسیاری از تجار ما اجناس و محصولات بی‌کیفت چینی را به کشور وارد می‌کنند و این به ضرر اقتصاد کشور و مصرف‌کننده نهایی تمام می‌شود.
هدف این مجموعه وارد کردن اجناس با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوب در ایران می باشد.مردم ایران لایق بهترین ها هستند و ما بهترین ها را برایشان به ارمغان می آوریم.در اولین گام برند با کیفیت rockspace را وارد بازار ایران میکنیم و با جدیت تمام این هدف را دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: ما نیاز به همراهی و کمک دولت داریم ، در زمان تحریم با رابطه‌ای که با تجار چینی به دست آورده بودیم توانستیم تحریم‌ها را تا حد ممکن برای ورود کالا کم‌رنگ کنیم.به کمک دولت نیاز داریم تا به اهداف بلند مدت خود در این حوزه اقتصادی برسیم و این صنعت را در ایران بومی سازی کنیم.
این فعال اقتصادی اضافه کرد: همکاری با شرکت‌های مختلف چینی در دستور کار مجموعه فروشگاه‌های تخصصی حسام است.
"مجموعه فروشگاههای تخصصی حسام" در حال حاضر در اصفهان با بیش از 40 پرسنل مشغول به فعالیت می باشد. در سطح کشور نیز علاوه بر شهر اصفهان در شهرهای بزرگ تهران و مشهد شعب فعال در خصوص فروش لوازم جانبی تلفن همراه دارا می باشد و به زودی اولین فروشگاه تخصصی محصولات rockspace" "خود را در مجتمع تجاری چهارسو تهران افتتاح خواهد نمود.

نوشتن دیدگاه