شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3335
منتشر شده در سه شنبه, 02 شهریور 1395 12:12
تعداد دیدگاه: 0
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان:

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه امیدوار است بازی‌های سپاهان از شهریورماه در نقش‌جهان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا،  روز گذشته کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در مجتمع فولاد مبارکه حضور یافتند و ضمن دیدار با کارکنان این مجتمع، با مدیرعامل فولادمبارکه نیز دیدار کردند.
بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این بازدید اظهار داشت: بازیکنان باید بدانند کارگران فولاد مبارکه در چه شرایط سخت و طاقت‌ فرسایی کار می‌کنند و با تلاش همه کارکنان و مدیران، با تمام وجود از باشگاه سپاهان حمایت خواهیم کرد.
وی ضمن اشاره به حضور عبدالله ویسی در تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: حضور این مربی جوان و با انگیزه در تیم و جوان‌سازی او این نوید را می‌دهد که سپاهان در این فصل به جایگاه قبلی خود برگردد و قهرمانی و نایب قهرمانی انتظار اندکی است که از این تیم می‌رود.
سبحانی با اشاره به وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: ورزشگاه نقش جهان از نظر تأمین اعتبارات مالی جزو سخت‌ترین پروژه‌های انجام شده بود و متأسفانه بعد از گذشت 20 سال مجبور به ترمیم بخش‌هایی از آن شدیم.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پایان گفت: امیدواریم تیم سپاهان از شهریورماه بازی‌های خود در را در ورزشگاه نقش‌جهان انجام دهد.

نوشتن دیدگاه