پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2425
منتشر شده در شنبه, 07 آذر 1394 14:51
تعداد دیدگاه: 0
پس از 18 ساعت؛
آتش نشانی :زنده اند/اهالی محل:زیر آوار مانده اند

به دنبال حادثه شب گذشته انفجار در خیابان بعثت اصفهان،سازمان آتش نشانی بر این باور است که مادر و کودکی که اهالی محل می گفتند زیر آوار مانده اند،زنده هستند،اما پیدا نشده اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام اتمام عملیات آواربرداری...

به دنبال حادثه شب گذشته انفجار در خیابان بعثت اصفهان،سازمان آتش نشانی بر این باور است که مادر و کودکی که اهالی محل می گفتند زیر آوار مانده اند،زنده هستند،اما پیدا نشده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام اتمام عملیات آواربرداری از این منازل خسارت دیده گفت:اهالی محل احتمال می‌دادند یک مادر و کودک نیز زیر آوار گرفتار شده باشند لذا عملیات آواربرداری و کشف مفقودان احتمالی تا ساعاتی از شب ادامه یافت، اما در نهایت هیچ جسد دیگری در زیر آوار پیدا نشد و مشخص شد که افراد مذکور هنگام وقوع حادثه در منزل حضور نداشته‌اند.
بهزاد بزرگزاد ادامه داد:در این حادثه دو منزل مسکونی دو طبقه به میزان 80 تا 90 درصد تخریب و دو نفر مجروح شدند و یک جسد سوخته نیز توسط دستگاه زنده‌یاب از زیر آوار بیرون آورده شد.
وی با اشاره به اینکه موج انفجار تا شعاع 80 متری احساس شد، خاطرنشان کرد:ماموران این سازمان در کمتر از 4 دقیقه در محل حضور یافتند و اقدام به آوار برداری نمودند.
بنا بر این گزارش، برخی از اهالی محل به خبرنگار ما گفتند:این مادر و کودک در یکی از این واحد های مسکونی بودند و اکنون آن ها زیر آوار هستند،اما آتش نشانی اتمام این عملیات را اعلام کرده است.
همچنین پیگیری های خبرنگار همراز از این مادر و کودک تاکنون به نتیجه نرسیده و اطلاع دقیقی از محل فعلی این دو شهروند اصفهانی در دست نیست.

نوشتن دیدگاه