جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2466
منتشر شده در پنج شنبه, 03 دی 1394 10:14
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان گفت: مديريت تاكسيراني اصفهان نياز به عزم جهادي و شبانه‌روزي براي حل مشكلات اين ناوگان دارد و رانندگان تاکسی نیز باید بدانند که در یکش هر توریستی در حال تاکسیرانی هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌‌ای شهرداري اصفهان، مهدي جمالي‌نژاد در آیین...

شهردار اصفهان گفت: مديريت تاكسيراني اصفهان نياز به عزم جهادي و شبانه‌روزي براي حل مشكلات اين ناوگان دارد و رانندگان تاکسی نیز باید بدانند که در یکش هر توریستی در حال تاکسیرانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازو به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌‌ای شهرداري اصفهان، مهدي جمالي‌نژاد در آیین توديع و معارفه مديرعامل تاكسيراني اصفهان با اشاره به اينكه شهر اصفهان يك شهر ويژه و متفاوت است، اظهار كرد: اصفهان يك شهر توريستي است و گردشگران در سفرهاي خود به اين نكته كه اصفهان يك شهر ريشه‌دار تاريخي است، اذعان دارند.
وي با بيان اينكه اين شرايط اصفهان مسئوليت شهرداري و نيز تاكسيراني را به واسطه حمل و نقل بيشتر مي‌كند، افزود: هميشه مشكلاتی همچون ترافيك، آلودگي محيط زيست و ركود اقتصادي وجود داشته و قشر زحمت‌كش ناوگان تاكسيراني از جمله افرادي بوده‌اند كه بيشترين فشارهاي موجود را در مقابل ناملايمات تحمل کرده‌اند.
شهردار اصفهان با تاكيد بر اينكه مردم به رانندگان تاكسي اعتماد دارند، تصريح كرد: نبايد بين ناوگان و خانواده بزرگ تاكسيراني با شهرداري اصفهان فاصله و ديوار باشد و رانندگان بايد به اين باور برسند كه با شهرداري يك خانواده بزرگ محسوب مي‌شوند، چرا كه مسئولان شهري همواره دغدغه اين قشر را داشته‌اند.
وي ادامه داد: اگر هنوز اين ديوار و فاصله بين ناوگان تاكسيراني و شهرداري وجود دارد، به معناي اين است كه ما متوليان امر در شهرداري و شوراي شهر به وظايف خود در قبال اين رانندگان به خوبي عمل نكرده‌ايم.
جمالي‌ن‍‍ژاد با بيان اينكه مسئوليت شهرداري در قبال اين قشر زحمتكش بسيار سنگين است، افزود: 10 هزار و 500 دستگاه خودرو از ناوگان تاكسيراني، 15 تا 20 درصد سهم تاكسيراني در حمل و نقل و 300 شركت زير مجموعه تاكسيراني هستند.

وي با بيان اينكه مشكلات حمل و نقل قابل تامل است، گفت: از مدير عامل جديد انتظار دارم با مديريت جهادي در صدد رفع مشكلات اين ناوگان تلاش كند.
شهردار اصفهان بيان كرد: حل ناهماهنگي‌ها، نظم و ساماندهی ايستگاه‌های تاکسی، يكپارچگي پليس راهور با ناوگان تاكسيراني، بررسي مشكلات سوخت، فرهنگ‌سازی در میان مسافران، ارائه خدمات رفاهی، بيمه و مسكن رانندگان، از مهم‌ترین مواردي است كه انتظار مي‌رود مدير عامل جديد با تلاش شبانه‌روزي و همدلي پيگيري كند.

بنا بر این گزارش، در این جلسه حسن جعفری به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان معرفی و از خدمات سقایی تقدیر و تشکر شد.

نوشتن دیدگاه