جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2522
منتشر شده در شنبه, 17 بهمن 1394 23:14
تعداد دیدگاه: 0
رئیس شورای شهر آب پاکی را روی دست اختلاف افکنان ریخت؛

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به دنبال برخی شایعات مبنی بر اینکه وی در نطق هفته گذشته خود در شورای اسلامی شهر شهردار را مورد انتقاد قرار داده است، گفت: آنهایی که فکر تفرقه انداختن به سر دارند بدانند که گوش ما به این شیطنت ها بدهکار نیست و فقط موضوع خدمت رسانی را در دستور کارمان قرار داده ایم. به...

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به دنبال برخی شایعات مبنی بر اینکه وی در نطق هفته گذشته خود در شورای اسلامی شهر شهردار را مورد انتقاد قرار داده است، گفت: آنهایی که فکر تفرقه انداختن به سر دارند بدانند که گوش ما به این شیطنت ها بدهکار نیست و فقط موضوع خدمت رسانی را در دستور کارمان قرار داده ایم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، رضا امینی در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی با حاشیه سازی به دنبال اختلاف افکنی بین ارکان مدیریت شهری هستند اما این حاشیه سازی ها برای اختلاف افکنی راهی در بین مدیران شهری ندارد و این مدیران صرفا به فکر ارایه خدمت به شهروندان هستند .
وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری در راستای وظایف مدیریتی خود با تعامل یکدیگر در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کنند، افزود: شهرداری و شورا وظیفه خود را انجام می دهند و اگر تذکری از سوی شورا به شهرداری داده می شود در راستای ارتقا کیفیت خدمات به شهروندان است.
امینی با اشاره به این که دوستی وی با مهدی جمالی نژاد به عنوان شهردار اصفهان دوستی دیرینه و ریشه دار است، خاطرنشان ساخت: ما گوشمان به این شیطنت ها بدهکار نیست و ترجیح می دهیم به جای پاسخ دادن به این شیطنت ها، وقت و انرژی امان را برای خدمت به مردم صرف کنیم.
گفتنی است هفته گذشته یکی از نشریات اصفهان با انتشار مطلبی به عنوان سرمقاله، سعی داشت پرده از اختلاف بنیادین شهردار و رئیس شورای شهر بردارد، سردبیر این نشریه با حمایت از شهردار اصفهان گفته بود اعضای شورا و مشخصا رئیس آن اجازه نمی دهند که شهردار اصفهان محبوب شود.
حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن شکوه انقلاب است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: لازم است برای شرکت یکپارچه و همگانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تبلیغات وفضاسازی شهری بیشتر و اطلاع رسانی به مردم از برنامه های شهر و شهرداری در این روزها افزایش یابد.
امینی در ادامه به پروژه های به بهره برداری رسیده اشاره کرد و گفت: گاهی مشاهده می شود که پروژه های عمرانی در حوزه فرهنگی - ورزشی، در برخی از نقاط شهر که با زحمات زیادی در برنامه های شهرداری قرار می‌گیرد تا پس از آزادسازی، طراحی ، مناقصه ، احداث و آیین بهره برداری مورد استفاده مردم قرار بگیرند اما پس ازبرگزاری آیین بهره برداری مدتی بلا استفاده می‌ماند تا نحوه بهره برداری و راه اندازی تعیین و به بهره برداری واقعی و دائمی برسد.
وی ادامه داد: جا دارد با هماهنگی بخش های مختلف شهرداری برنامه ریزی لازم جهت استفاده جدی و بهنگام از این نوع مراکز صورت پذیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به طرح پخش سراسری اذان در شهر اصفهان اشاره و بیان کرد: این طرح سال هاست بعنوان یک آرزو مطرح است.
امینی اضافه کرد: در یک شهر اسلامی که انواع آلودگی های صوتی در آن گوش شهروندان را آزار می‌دهد، پخش صدای روح بخش اذان به منظور دعوت مردم به شرکت در فریضه بزرگ و الهی نماز قطعا روح نواز و بسیاراثرگذار است لذا از شهرداری انتظار است تا پایان سال نسبت به جذب بودجه مربوط به این طرح ارزشمند اقدام و ان شاالله قول های داده شده قبلی به شهر و شهروندان در نصب و راه اندازی دستگاه های مربوطه عملی گردد.

نوشتن دیدگاه