جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2545
منتشر شده در یکشنبه, 02 اسفند 1394 11:17
تعداد دیدگاه: 0
تا پایان سال؛

معاون حمل‌ و نقل شهرداری اصفهان گفت: خیابان جی بخشی از خط 2 اتوبوس تندرو است که در حال حاضر زیرسازی آن انجام می‌شود که امیدواریم تا پایان امسال عملیات آن خاتمه یابد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به اختلال به وجود آمده در یکی از خیابان‌های اصلی شرق...

معاون حمل‌ و نقل شهرداری اصفهان گفت: خیابان جی بخشی از خط 2 اتوبوس تندرو است که در حال حاضر زیرسازی آن انجام می‌شود که امیدواریم تا پایان امسال عملیات آن خاتمه یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به اختلال به وجود آمده در یکی از خیابان‌های اصلی شرق اصفهان عنوان کرد: خیابان جی بخشی از خط 2 اتوبوس تندرو است که در حال حاضر زیرسازی آن انجام می‌شود که امیدواریم تا پایان امسال عملیات آن خاتمه یابد.

وی با اشاره به غیرمنتظره نبودن ازدحام به وجود آمده در این محور توصیه کرد: شهروندان باید سفرهای خود را مدیریت کنند، از ترددهای غیرضروری خودداری و در صورت نیاز مسیرهای آبشار و مشتاق را برای تردد انتخاب کنند.

معاون حمل‌ و نقل شهرداری اصفهان با بیان اینکه هدف از افتتاح خط بی آرتی تغییر حمل‌ و نقل شخصی و تاکسی به حمل‌ و نقل عمومی است، افزود: به‌محض ورود ناوگان حمل‌ و نقل و تکمیل ایستگاه‌ها در نیمه اول سال 95 این مسیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در خصوص انجام زیرسازی بی.آر.تی خیابان جی به‌ صورت همزمان در دو طرف خیابان گفت: به دلیل فرسایشی بودن این کار و همزمانی فعالیت سه پیمانکار در این مسیر و به وجود آمدن مشکلات عمده برای شهروندان تصمیم گرفتیم همزمان فعالیت دو مسیر رفت‌ و برگشت بی آرتی این خیابان را انجام دهیم.

صلواتی با تشریح جزئیات خط 2 اتوبوس‌های تندرو تصریح کرد: این خط شرق شهر را به غرب آن متصل می‌کند و از پایانه ارغوانیه تا پایانه صمدیه ادامه می‌یابد؛ ایستگاه‌های فاز اول این خط تا پایانه امام علی بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: احداث خط سوم اتوبوس‌های تندرو تا پیش از عید آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی احداث 4 خط دیگر نیز سال آینده انجام می‌گیرد تا در انتهای سال 95 هفت خط ویژه برای جابجایی شهروندان در شهر آغاز به کار کند.

معاون حمل‌ و نقل شهرداری اصفهان در پایان به طرح‌های دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و بیان داشت: خط 3 اتوبوس تندرو از میدان قدس تا میدان جمهوری اسلامی و خط چهار از میدان جمهوری اسلامی تا میدان آزادی کشیده خواهد شد تا خط‌های 1، 3 و 4 یک حلقه کامل خط تندرو را تشکیل دهند./

نوشتن دیدگاه