جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2555
منتشر شده در سه شنبه, 04 اسفند 1394 15:23
تعداد دیدگاه: 0
​رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در مراسم هرهفته چند افتتاح:

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: حدود 19 درصد از اعتبارات نقد و غير‌نقد بخش عمراني بودجه سال 95 شهرداري براي تملك و احداث معابر پيش‌بيني شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، رضا اميني در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه یک اظهارکرد: منطقه يك و سه از محلات و مناطقي...

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: حدود 19 درصد از اعتبارات نقد و غير‌نقد بخش عمراني بودجه سال 95 شهرداري براي تملك و احداث معابر پيش‌بيني شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، رضا اميني در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه یک اظهارکرد: منطقه يك و سه از محلات و مناطقي هستند كه بافت فرسوده زيادي در خود دارند به همین منظور به لحاظ محرک توسعه، باید شبکه معابر را تکمیل نماییم و دسترسي مردم را در عبور و مرور تسهيل كنيم.
وي با اشاره به افتتاح خیابان ظهير‌الاسلام حدفاصل خيابان ميرداماد تا مسجد سيد به طول 350 مترمربع افزود: این خیابان با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد تومان آزادسازی و احداث شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح‌کرد: احداث این خیابان تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی خيابان مسجد سيد، خيابان ميرداماد و ادامه شمس‌آبادي داشته است كه اميدواريم براي توسعه منطقه يك و براي عبور و مرور مردم موثر باشد.
امینی به احداث خیابان خلجا اشاره کرد و ادامه داد: خیابان خلجا حدفاصل خيابان شيخ بهايي تا خيابان طالقاني به طول 400 مترمربع و با خط بدنه 26 مترمربع احداث شده است.
وی اضافه کرد: در مجموع حدود 50 ميليارد تومان به صورت نقد و غير‌نقد در توافقات براي انجام و احداث اين خيابان هزينه شده است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: احداث این خیابان به كاهش بار ترافيكي خيابان مسجد سيد و همچنين تسهيل عبور و مرور در خيابان‌هاي شيخ بهايي و طالقاني كمك مي‌كند.
امینی گفت: اميدواريم خيابان‌هاي خلجا و ظهير‌الاسلام در كاهش ترافيك منطقه يك موثر باشد و محركی برای توسعه بافت‌هاي مطلوب و مرغوب و كاهش بافت‌هاي فرسوده باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه منطقه يك، داراي بافت تاريخي است بايد در باز‌سازي و احياي محلات توجه شود تا ابنيه ارزشمند تاريخي جايگاه خود را حفظ كند و همچنین بافت فرسوده كه براي مردم مزاحمت ايجاد مي‌كند نوسازی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بافت فرسوده دسترسي به خدمات عمومي مانند اورژانس، آتش‌نشاني و موارد ديگر سخت است، لذا مسئولان بايد بتوانند شرايطي را فراهم كنند كه شهروندان به راحتي بتوانند از اقدامات صورت گرفته در سطح شهر استفاده كنند.
امینی اظهارامیدواری کرد روند خدمت‌رساني به شهروندان منطقه يك و ساير مناطق شهر با سرعت و كيفيت بيشتر ادامه داشته باشد.
وي با اشاره به طرح‌های شاخص برنامه اصفهان 1400 و بودجه سال 95 خاطرنشان کرد: تكميل شبكه معابر، اجرای حلقه چهارم و ساماندهی ورودي‌هاي شهر اصفهان جزو شاخصه‌هاي اصلي پروژه‌هاي اجرايي برنامه اصفهان 1400 است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: همچنین حدود 19 درصد از اعتبارات نقد و غير‌نقد بخش عمراني بودجه سال 95 شهرداري براي تملك و احداث معابر پيش‌بيني شده است./

نوشتن دیدگاه