جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2670
منتشر شده در سه شنبه, 24 فروردين 1395 09:56
تعداد دیدگاه: 0
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان خبر داد؛

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: شهردار اصفهان فردا میزبان یک هيات 9 نفره اقتصادی، فرهنگی، سیاسی به سرپرستی آقای نادر طالب زاده مستندساز مشهور کشور است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، هادی نباتی‌نژاد با بیان اینکه هيات 9 نفره روسي امروز به...

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: شهردار اصفهان فردا میزبان یک هيات 9 نفره اقتصادی، فرهنگی، سیاسی به سرپرستی آقای نادر طالب زاده مستندساز مشهور کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، هادی نباتی‌نژاد با بیان اینکه هيات 9 نفره روسي امروز به سرپرستي نادر طالب‌زاده مستندساز مشهور کشور در قالب سفري دو روزه به منظور اهداف اقتصادی و فرهنگی با شهردار اصفهان دیدار می کنند، اظهارکرد: هیات روسی قرار است در ادامه سفر خود از اماكن گردشگري و تاريخي و همچنین پروژه‌های شهر اصفهان بازدید کنند.
وی ادامه داد: دیدار هیات روسی با شهردار اصفهان به منظور گفت‌و‌گو پیرامون مسائل اقتصادی، فرهنگی و سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان صورت می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به همراهي آقای «دوگين» در اين سفر با هيات روسي تاكيد كرد: الكساندر دوگين، فيلسوف و مشاور ارشد پوتين رئيس جمهور روسيه به حساب می‌آید.
وی گفت: علاوه بر دوگين چند نفر از رادیو و تلویزیون مسكو و دو بازرگان روسی نیز در اين سفر میهمانان اصفهان هستند.
نباتی‌نژاد ادامه داد: سفر اين هيات به اصفهان با برنامه‌ریزی قبلی بوده و قرار است در این سفر فرصت‌های مختلف سرمایه‌گذاری و گردشگری در دیدار با شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گیرد.
وي اضافه كرد: این هیات روسی در این سفر دو روزه ضمن بازدید از مراکز گردشگری و تاریخی و بازدید از پروژه‌های شهر اصفهان در خانه بیداری اسلامی نیز حضور پیدا می‌کنند./

نوشتن دیدگاه