جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2727
منتشر شده در سه شنبه, 07 ارديبهشت 1395 10:26
تعداد دیدگاه: 0
مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان:

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری 37 پروژه از سوی سازمان نوسازی در محدوده شهر موزه اصفهان اجرا می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، حسین جعفری اظهارکرد: در میدان جلوخان مسجد جامع - پیرامون میدان امام علی(ع) بیش از 10 پروژه در دست اجرا است که با...

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری 37 پروژه از سوی سازمان نوسازی در محدوده شهر موزه اصفهان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، حسین جعفری اظهارکرد: در میدان جلوخان مسجد جامع - پیرامون میدان امام علی(ع) بیش از 10 پروژه در دست اجرا است که با همکاری شهرداری و شهروندان عملیات اجرایی میدان جلوخان مسجد جامع تا پایان سال جاری به پایان می رسد.
وی به دیگر پروژه های سازمان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: پیاده روهای چهارباغ عباسی امسال بازسازی می شود و عملیات سنگفرش خیابان های سپه و حافظ نیز تا پایان سال انجام می شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان دارای بزرگترین پیاده روهای گردشگری به طول 23 کیلومتر است، اضافه کرد: خیابان ها و معابر منتهی به میدان امام(ره) در سال جاری احیا می شود.
جعفری از تکمیل سنگفرش بخش اصلی میدان امام خمینی (ره) در 6 ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: احیای بافت پیرامون حرم حضرت زینب (س) نیز از دیگر پروژه های سال جاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه در محدوده 32 هکتاری میدان امام علی(ع) بیش از 54 اثر تاریخی باید بازسازی شود، خاطرنشان کرد: بیش از 300 خانه تاریخی شناسایی شده است که بخشی از این خانه ها برای کاربری گردشگری در حال بازسازی است و بخشی دیگر توسط بخش خصوصی احیا می شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساماندهی بیش از 10 بازار نیز در دستور کار امسال سازمان نوسازی قرار دارد.

نوشتن دیدگاه