جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2745
منتشر شده در دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 13:12
تعداد دیدگاه: 0
با راه اندازی کمپین ترافیکی

شهردار اصفهان گفت: با راه‌اندازی کمپین ترافیک در شهرداری اصفهان، حل مسئله ترافیک شهر به مطالبه عمومی شهروندان اصفهانی تبدیل خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: دست یافتن به هوای پاک و نظام ترافیکی منظم در شهر...

شهردار اصفهان گفت: با راه‌اندازی کمپین ترافیک در شهرداری اصفهان، حل مسئله ترافیک شهر به مطالبه عمومی شهروندان اصفهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: دست یافتن به هوای پاک و نظام ترافیکی منظم در شهر نیازمند برداشتن گام های مستحکم در مسیر فرهنگسازی، همدلی و همزبانی متولیان اجرایی و همراهی شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه اصفهان شهر دوچرخه ها نامیده می شد، افزود: در همين راستا روز چهارشنبه 15 اردیبهشت همزمان با جشن ميلاد مبعث حضرت رسول اكرم (ص) مراسم رونمایی از نشان و شعار کمپین (پویش مردمی) ترافیک شهر در قالب طرح «هر هفته چند افتتاح» برگزار می‌شود و این پويش بزرگ مردمي كار خود را به طور رسمي آغاز مي‌كند.
جمالی نژاد با اشاره به اينكه شهرداري اصفهان حامي اين كمپين بزرگ مردمی خواهد بود، ادامه داد: امسال يكي از اولويت‌هاي مهم شهرداري اصفهان ارتقا فرهنگ ترافيكي در شهر اصفهان به صورت ويژه و متمركز است.
شهردار اصفهان با برشمردن استراتژي‌هاي عملياتي شهرداری در زمينه حمل و نقل و ترافيك تاكيد كرد: استفاده از تبليغات مستمر و موثر با رعايت مباني روان‌شناختي،‌ توسعه درگاه‌هاي ارتباطي، استفاده از ظرفيت مساجد،‌ نهضت درون سازماني بهبود رفتارهاي ترافيكي، نوآوري در زمينه افكارسنجي،‌ مشاركت‌دهي سازمان‌هاي مردم‌نهاد، رصد مجامع مديريت حمل و نقل شهري جهان و حضور موثر شهرداري اصفهان، تقويت اعتماد اجتماعي شهروندان و تلاش در جهت همگرايي و يكدلي و تفاهم‌بخشي از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در زمينه حمل و نقل است.
جمالی‌نژاد با بيان اينكه يكي از دغدغه‌هاي جدي شهرداری این است كه اين يك حركت داخلي و خودمحور نباشد، تصريح كرد: به همین دلیل بخشی از این پروژه با همکاری سایر دستگاه‌های استان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه گام بعدي پس از افتتاح، اجرايي كردن پروژه‌هاي تعريف شده است، ادامه داد: این اقدام صرف يك پروژه شعاری نیست بلکه سعی خواهد شد تا مشكلات ترافيكي مردم در آن بررسی و راه‌حل ارائه شود.
شهردار اصفهان در پایان با دعوت از نهادهاي مردمي، ارگان‌ها و تشكل‌ها برای حضور در این کمپین افزود: اين حركت براي نخستین بار در كشور در شهر خلاق اصفهان انجام مي‌شود و اميدواريم با حمايت همه نهادهاي مربوطه، رفتار قانون مدارتري را از شهروندان در سطح شهر شاهد باشيم.
آئين رونمايي از نماد و شعار كمپين بزرگ طرح پويش ترافيك روز چهارشنبه 15 اردیبهشت با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان و مدیران شهری و استاني در مجموعه باغ غدير اصفهان برگزار مي‌شود.

نوشتن دیدگاه