جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2761
منتشر شده در یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 11:44
تعداد دیدگاه: 0
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان:

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان بیان این که سعودی ها حق ندارند کوچکترین بی حرمتی را به مردم کشورمان انجام دهند، تاکید کرد: مسئولین ذی ربط می بایست برای حفظ عزت و شرافت ایران، هر اقدامی که می توانند انجام دهند لذا نباید در برخورد با مقامات سعودی، کوچکترین انعطاف ذلیلانه را نشان دهند. حجت الاسلام و...

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان بیان این که سعودی ها حق ندارند کوچکترین بی حرمتی را به مردم کشورمان انجام دهند، تاکید کرد: مسئولین ذی ربط می بایست برای حفظ عزت و شرافت ایران، هر اقدامی که می توانند انجام دهند لذا نباید در برخورد با مقامات سعودی، کوچکترین انعطاف ذلیلانه را نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن بهشتی نژاد عضو مجمع اصولگرایان اصفهان در خصوص وضعیت حج امسال، اظهار کرد: مسئله حج به عنوان یک فریضه بزرگ دینی تلقی می شود چنان چه در روایت است که تا کعبه سرپا می باشد، دین سرپا است. ائمه اطهار نیز که در فشار حکام زمان خود بودند، حج را به عنوان سنگر جهاد تلقی می کردند.
وی افزود: تمامی شرایطی که عربستان بوجود آورده، از جانب استکبار است و لذا این امر به هیچ عنوان ساده نبوده و دارای تحلیل های کارشناسی شده . اعتقاد ما این است که مسئله حج در عین اهمیتی که دارد، باید جهات عزت مسلمانان و حریت و شرافت آنان حفظ شود.
این استاد حوزه با بیان این که سعودی ها حق ندارند کوچکترین بی حرمتی را به مردم کشورمان انجام دهند، تاکید کرد: مسئولین ذی ربط می بایست برای حفظ عزت و شرافت ایران، هر اقدامی که می توانند انجام دهند لذا نباید در برخورد با مقامات سعودی، کوچکترین انعطاف ذلیلانه را نشان دهند.
وی خاطرنشان کرد: این که آل سعود می خواهد و یزای حجاج را در کشور ثالث صادر نماید امری است که به هیچ وجه ایران آن را نمی پذیرد.
حجت الاسلام بهشتی نژاد در خصوص نظر علما و مراجع پیرامون حج تمتع، بیان داشت: تا جایی که لازم است مسئولین ذی ربط این مسئله را پیگیری کنند اما اگر کار به دشواری رسید، آنوقت ولی فقیه که عالم نسبت به حکمت های نظام دینی است در این زمینه تصمیم نهایی را خواهند گرفت.
وی در پایان گفت: تا آن جایی که نیازی به نظر مستقیم رهبری نباشد، هرگونه باج دادن و تحقیر این ملت، نباید مورد معامله قرار گیرد و تمامی ارگان ها باید از اقتدار کشورمان دفاع نمایند تا مقامات سعودی بدانند این کشور زیر بار حرف زور و ظالمانه نمی رود./

نوشتن دیدگاه