جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2767
منتشر شده در دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395 09:12
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پیگیری‌های مقدماتی و تلاش جمعی از اعضا که نمایندگان نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان اصفهان هستند، در سال گذشته باعث عدم افزایش عددی ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان اصفهان شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان،...

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پیگیری‌های مقدماتی و تلاش جمعی از اعضا که نمایندگان نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان اصفهان هستند، در سال گذشته باعث عدم افزایش عددی ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا در اولین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان اصفهان، مجموعه اقدامات پیشگیرانه این ستاد را در سال گذشته خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیگیری‌های مقدماتی و تلاش جمعی اعضا که نمایندگان نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان اصفهان هستند، در سال گذشته به نتیجه مطلوب رسید و شاهد عدم افزایش عددی ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تنها در برخی جرائم افزایش آمار وجود داشت، افزود: برنامه‌ریزی و تلاش در راستای کاهش این تعداد محدود نیز در دستور کار ستاد در سال جاری خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان رویکرد اصلی ستاد را مقابله با جرائم خشن و خطرناک اعلام و خاطر نشان کرد: با تمامی توان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها در راستای مقابله و پیشگیری از جرائمی که امنیت و احساس امنیت را در جامعه به مخاطره می‌اندازد برنامه‌ریزی خواهیم کرد و دستگاه قضایی استان نیز تشدید برخوردهای قانونی با این‌گونه جرائم را در دستور کار خواهد داشت.

خسروی وفا تلاش در راستای تقویت و افزایش معنویت در جامعه را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: معنویت به‌عنوان روح جامعه مهم‌ترین عامل و ابزار بازدارندگی از خطا و لغزش‌ها برای انسان است و باید همواره نقشه راه بوده و تمامی اقدامات بر این اساس ترسیم و پیگیری شود./

نوشتن دیدگاه