جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2831
منتشر شده در پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 09:30
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

رئیس کل دادگستری استان اصفهان برخی حرکات و اقدامات در جامعه توسط برخی افراد را از مصادیق فساد و مغایر با قانون، اخلاق، سلامت عمومی و عرف جامعه اسلامی دانست و از لزوم همکاری ضابطان پیشگیری و برخورد قانونی با این تخلفات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل...

رئیس کل دادگستری استان اصفهان برخی حرکات و اقدامات در جامعه توسط برخی افراد را از مصادیق فساد و مغایر با قانون، اخلاق، سلامت عمومی و عرف جامعه اسلامی دانست و از لزوم همکاری ضابطان پیشگیری و برخورد قانونی با این تخلفات خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، کمیته ارتقای امنیت اخلاقی استان به ریاست رئیس کل دادگستری استان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب و تنی چند از معاونان دادگستری استان و دادسرای مرکز اصفهان و فرماندهی انتظامی استان و تنی چند از معاونان وی تشکیل جلسه داد.

در این نشست احمد خسروی‌وفا، رئیس کل دادگستری استان برخی حرکات و اقدامات در جامعه توسط برخی افراد را از مصادیق فساد و مغایر با قانون، اخلاق، سلامت عمومی و عرف جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: لازم است دستگاه قضایی با همکاری ضابطان پیشگیری و برخورد قانونی با این تخلفات را در دستور کار جدی داشته باشد.

وی دوردور کردن خودروها در معابر و خیابان‌های سطح شهر را از مصادیق اخلال در نظم عمومی دانست و از توقف اینگونه خودروها و تشکیل پرونده و تعقیب قضایی متخلفین آن خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان برخورد قضایی و اعمال قانون توسط پلیس با بانوان راننده‌ای که اقدام به کشف حجاب حین رانندگی می‌کنند و همچنین توقف خودروهای با شیشه‌های دودی مغایر با قانون را از دیگر مصوبات این جلسه اعلام و تصریح کرد: مقرر شد نیروی انتظامی نسبت به شناسایی و پلمپ باغ تالارهای فاقد مجوز نیز اقدام کند.

نوشتن دیدگاه