شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3189
منتشر شده در چهارشنبه, 06 مرداد 1395 11:14
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: این روزها برخی برخلاف قانون و اخلاق، آب فضای سبز را برای استفاده در کارواش، استخر یا قهوه خانه برداشت می کنند که این اقدام سرقت آب محسوب می شود.

 احمد سلیمانی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا، افزود: با توجه به اینکه بارها و بارها مسؤولان استان اذعان داشتند که با شرایط کم آبی مواجه هستیم و باید همه در مصرف آب صرفه جویی کنند اما برخی برخلاف قانون و اخلاق، آب فضای سبز را برای استفاده در کارواش، استخر یا قهوه خانه برداشت می کنند.
وی با بیان اینکه این اقدام سرقت آب محسوب می شود، افزود: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان سالانه 17 تا 20 میلیون مترمکعب کمبود آب دارد، یعنی درختان با کم آبیاری مواجه شده اند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه به دلیل کمبود آب، در برخی مکان ها کاشت چمن را کاهش داده ایم، تاکید کرد: در حال حاضر که شاهد بحران شدید آب شرب در اصفهان هستیم، انصاف نیست آب فضای سبز سرقت شود.
وی اظهارکرد: بی شک سارقان آب فضای سبز مورد برخورد قانونی قرار می گیرند.
سلیمانی پور ادامه داد: بعضی از والوهای برنجی سطح شهر دستخوش سرقت هم شده است، از این رو با طراحی های بخش کارشناسی "والوهای خودکار" را طراحی و به مرحله تولید انبوه رسانده ایم که اگر جایگزین والوهای برنجی در فضاهای سبز شود، پس از اتصال به لوله ها ، آب جریان پیدا می کند و هنگامی که قطع شود دیگر نیازی به دستگیره والو ندارد و اتوماتیک می باشد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اینگونه والو ها با قیمتی ارزان تر از والوهای برنجی عرضه می شود./

نوشتن دیدگاه