جمعه 2 آذر 1403, Friday 22 November 2024, مصادف با 20 جمادی‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21672
منتشر شده در پنج شنبه, 05 خرداد 1401 17:14
تعداد دیدگاه: 0

خدمات اینترنت بانک «بانک دی» با استقبال گسترده کاربران رو به رو شده و تعداد استفاده کنندگان از این خدمات پیوسته در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، پس از شیوع کرونا و لزوم افزایش خدمات غیرحضوری بانکی با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، با بهبود کیفیت خدمات‌رسانی اینترنت بانک و توسعه زیرساخت‌های این حوزه، رشد قابل توجهی در تعداد کاربران این خدمت مشاهده می‌شود.
تازه‌ترین اطلاعات موجود نشان می‌دهد تعداد کاربران اینترنت بانک «بانک دی» در پایان فروردین ماه سال جاری نسبت به پایان فروردین ماه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.
اینترنت بانک «بانک دی» با نام اختصاری «دی نت» طی یک سال گذشته با تحولات جدی رو به رو بوده است، به طوری که اکنون با یک محیط کاربرپسند و ساده، بخش زیادی از نیازهای مشتریان را برآورده می کند.
امکان استفاده ۲۴ ساعته از خدمات، امکان مدیریت همه حساب های مشتری، امکان پرداخت اقساط تسهیلات و قبوض و امکان دریافت گزارش های مالی و صورتحساب، «دی نت» را به یک ابزار مطلوب برای مشتریان بانک دی تبدیل کرده است.
مشتریان بانک دی می توانند با مراجعه به وب سایت day24.ir و فشردن دکمه اینترنت بانک، پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که از شعبه دریافت کرده‌اند، وارد این سامانه شده و به امکانات آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه