دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2267
منتشر شده در دوشنبه, 06 مهر 1394 10:11
تعداد دیدگاه: 0
عضو سازمان نظام مهندسی و گروه "امید":

عضو سازمان نظام مهندسی و همچنین کاندیدای انتخابات اخیر سازمان نظام مهندسی بر لزوم تعامل این سازمان با ارکان جامعه به منظور استیفای حقوق مهندسان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، نیلوفر شاه منصوری در گفت و گو با خبرنگار ما در این زمینه گفت: ابهاماتی که در شرایط فعلی در سازمان نظام...


عضو سازمان نظام مهندسی و همچنین کاندیدای انتخابات اخیر سازمان نظام مهندسی بر لزوم تعامل این سازمان با ارکان جامعه به منظور استیفای حقوق مهندسان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، نیلوفر شاه منصوری در گفت و گو با خبرنگار ما در این زمینه گفت: ابهاماتی که در شرایط فعلی در سازمان نظام مهندسی وجود دارد به این دلیل است که ارتباط این سازمان با رسانه ها قطع شده و وقتی یک سازمان ارتباط خود با رسانه را قطع کند، یعنی این که ارتباطش با مردم را قطع کرده است.
وی اظهار کرد: اعضای گروه "امید" با یکدیگر هم پیمان هستند که در صورت راه یابی به هیئت مدیره این سازمان ، وضعیت جامعه مهندسی و ارتباطات آن را متحول سازند و بر همین اساس خرد جمعی را به عنوان مبانی فکری خود تعریف کرده اند.
مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی استان اصفهان ادامه داد: برای تعامل سازنده با مخاطبان سازمان باید منافع مشروع ذی نفعان صنعت ساختمانی را به رسمیت بشناسیم و در راستای بهینه سازی زیر ساخت های مشارکت حداکثری افراد، برای بهبود اوضاع سازمان تلاش نماییم.
شاه منصوری با بیان این که برای رسیدن به این منظور به سازمان شیشه ای نیاز است، تاکید کرد: عملکرد سازمان نظام مهندسی باید کاملا شفاف باشد و اعضای آن از این عملکرد مطلع باشند.
دبیر کمیسیون فرهنگی رفاهی نظام مهندسی کشور افزود: متاسفانه باید گفت که افزایش روز افزون پرونده های شورای انتظامی در سازمان نظام مهندسی افتخار نیست و نشانی از قوت در مدیریت سازمان نظام مهندسی ندارد ، چرا که محکومیت هر مهندس ، محکومیت تمام سازمان نظام مهندسی می باشد.
وی با اشاره به این که بیشتر محکومیت هایی که برای ناظران به وجود می آید به دلیل عدم شفافیت در نظارت است، خاطر نشان کرد: وظایف ناظران در حال حاضر به طور کامل و شفاف روشن نیست و اگر سازمان نظام مهندسی در تهیه شناسنامه فنی و ملکی تلاش نماید و این شناسنامه را ایجاد کند، قطعا جلوی بسیاری از این مشکلات گرفته می شود و مشخصات فنی ملک صفحه به صفحه تکمیل می گردد.
شاه منصوری با اشاره به این که نباید با ناظران برخورد سلبی و تهدیدی داشت، ادامه داد: اگر در سیستمی اطلاع رسانی و شفاف سازی وجود داشته باشد جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می شود.
بنا بر این گزارش گفتنی است نیلوفر شاه منصوری ،عبدالله کوپایی ، علی عموشاهی ، مصطفی مهربد ، مهدی زمانی ، سید محمد مهدی موسوی ، علی ربیعی ، اکبر ربانی فرد ، دیهیم تاکی ، مسعود خوانساری ، ایرج بیژن ، عباس صادقی ، محمد مسعود ، مجتبی ربیع زاده و مسعود حقدانی کاندیدای گروه امید به منظور راهیابی به هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان اصفهان هستند.

نوشتن دیدگاه