شنبه 16 تير 1403, Saturday 6 July 2024, مصادف با 29 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25859
منتشر شده در سه شنبه, 12 تیر 1403 13:29
تعداد دیدگاه: 0
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:سیاستگذاری دولت چهاردهم در زمینه مهار تورم نباید به قیمت رکود کسب و کارها منتهی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی طغیانی با بیان اینکه دولت چهاردهم باید درباره حفظ ثبات بازار ارز برنامه داشته باشد، گفت: به واقع ثبات بخشی به بازار ارز بسیار حائز اهمیت است، از این رو حتماً باید در دولت چهاردهم سیاست ارزی مناسبی در پیش گرفته شود که بتواند ثبات بازار را حفظ کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دوازهم تاکید کرد: هیچ فردی این را نمی‌گوید که ما باید کانال‌های تلگرامی ارزی را رها کنیم چرا که این مسئله غلط است و هیچکس این حرف را نخواهد زد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آینده با امکانات و چهارچوب‌هایی در اختیار خود و با ریسک‌هایی که با آن مواجه است،باید مشخص کند که چه سیاست ارزی را در پیش خواهد گرفت، ادامه داد: این سیاست باید به ثبات بخشی بازار ارز بیانجامد.

وی با بیان اینکه ما در زمینه ثبات بازار ارز قوانین لازم را داریم اظهار کرد: به واقع قوانین در زمینه ثبات بازار است مشخص بوده و تکلیف را روشن کرده و باید به این موارد توجه جدی داشته باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین اصلی‌ترین و مهم‌ترین ماموریت دولت چهاردهم ثبات بخشی به بازار ارز است و پس از آن سیاست گذاری لازم جهت مهار تورم باید مد نظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاستگذاری دولت چهاردهم در زمینه مهار تورم نباید به قیمت رکود کسب و کارها تمام شود. در حال حاضر سیاست سقف ترازنامه بانکی عملاً کسب و کارها را دچار مشکل کرده و به شدت نقدینگی کسب و کارها را کاهش داده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه