جمعه 27 مهر 1403, Friday 18 October 2024, مصادف با 14 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25935
منتشر شده در شنبه, 30 تیر 1403 08:30
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری 85 مناقصه در سه ماهه نخست سال 1403 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت گفت: به منظور تهیه کالاهای پروژه ای، خدمات بهره برداری شامل امداد و تعمیرات، خدمات مشترکین و کنتورخوانی، اجرای عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات و... با هدف ارائه خدمات و به موقع مطلوب گازرسانی به مناطق شهری و روستایی و به بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر مردم شریف استان 85 مورد مناقصه در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شده است.

وی شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و معاملات را یکی از اولویت‌های ویژه در شرکت گاز استان اصفهان دانست و افزود: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دستگاه‌های اجرایی را قادر می‌سازد معاملات خود را به‌صورت آنلاین در بستری امن و شفاف انجام دهند؛ اجرای این امر یکی از راهکارهای کلیدی در راستای افزایش بهره‌وری و مدیریت تخصیص منابع سازمانی است.

عسکری گفت: در همین راستا تعداد 16 جلسه کمسیون مناقصات و همچنین 15 جلسه کمیته فنی بازرگانی در سه ماهه نخست سال 1403 برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه کمسیون مناقصات مسئولیت کلیدی و بسیار مهم انتخاب تامین کنندگان و پیمانکاران را به عهده دارند، بر اصل شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های ابلاغی تاکید نمود و افزود مناقصات این شرکت از طریق سامانه ستاد انجام می شود و این سامانه بستری امن را جهت شفافیت در اطلاعات، ارتقاء کیفیت خدمات، منطقی نمودن هزینه ها، توزیع یکنواخت امکانات و رقابت سالم بین تمامی مناقصه گران فراهم نموده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه