جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2746
منتشر شده در دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 14:58
تعداد دیدگاه: 0
مدیر عامل شرکت فولاد مباركه:

مدیرعامل فولاد مباركه گفت: مأموریت و برنامه شركت فولادمباركه در سال 95 تولید محصولات متنوع با ارزش افزوده بالاتر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، بهرام سبحانی در جلسه كمیته مدیریت این واحد فولادی با اشاره به برنامه های تدوین شده سال 95 و جهت گیری فولاد مباركه، اظهار داشت: بهره وری نیروی...

مدیرعامل فولاد مباركه گفت: مأموریت و برنامه شركت فولادمباركه در سال 95 تولید محصولات متنوع با ارزش افزوده بالاتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، بهرام سبحانی در جلسه كمیته مدیریت این واحد فولادی با اشاره به برنامه های تدوین شده سال 95 و جهت گیری فولاد مباركه، اظهار داشت: بهره وری نیروی كار و تولید از ابتدا تا انتهای زنجیره تولید، بازرسی های مداوم از تجهیزات، شناخت و پیش بینی بازار و انعطاف پذیری درتولید ورق های ویژه باید در دستور كار قرار گیرد.
وی گفت: در وضعیت فعلی بازار كمی بهبود یافته است اما نباید از برنامه ریزی با فرض تكرار شرایط قبلی غافل باشیم.
سبحانی با قدردانی از كاركنان نواحی مختلف در راستای تحقق اهداف سال جدید، اظهار كرد: ارائه گزارش های امیدوار كننده و مناسب در این نشست توسط مدیران نشان از توجه به مسائل حفظ ایمنی و ركورد های تولید است.
وی توجه به تنوع محصولات را مهم دانست و افزود: تنوع محصولات باعث شده كه فولاد مباركه در بحران صنعت فولاد موفق عمل كند و آسیب كمتری نسبت به سایر رقبا ببیند.
مدیرعامل فولادمباركه توجه به امر صادرات را ضروری خواند و تصریح كرد: با توجه به سابقه فولادمباركه در صادرات محصولات، علاوه بر تأمین بازار داخلی، در خارج از كشور هم موفقیت هایی بدست آمد.
وی افزود: باید برای صادرات و بازار داخل برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا به اهداف تدوین شده دست پیدا كنیم.
سبحانی گفت: برای رفع مشكلات تولید، باید به همه نیازهای تولید با كیفیت توجه داشته باشیم و خرید تجهیزات و امكانات مورد نیاز در دستور كار قرار گیرد.
وی افزود: محصولات تولیدی فولادمباركه، سفارشی است و باید با استاندارد مورد نیاز مشتری مطابقت داشته باشد.
سبحانی با اشاره به بازنشستگی تعدادی از كاركنان فولاد مباركه گفت: در ماه های گذشته تعداد زیادی از همكاران به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و در ماه های آینده هم شاهد بازنشستگی جمع دیگری از همكاران خواهیم بود.
وی با قدردانی از زحمات 30 ساله آنها در این مجموعه بزرگ صنعتی، افزود: امیدواریم دوران بازنشستگی را هم با سربلندی، افتخار و سلامت سپری كنند.
مدیرعامل فولاد مباركه گفت: اقداماتی كه در مدت فعالیت خودشان انجام داده اند برای خود و نسل های بعدی، بعنوان یادگار و باقیات صالحات باقی خواهد ماند.
معاونان و مدیران در جلسه كمیته مدیریت شركت فولاد مباركه، گزارش هایی از نواحی و واحدهای تحت مدیریت خود ارائه كردند و راهكارها و نكات مورد نظر پیرامون مباحث مطرح شده از طرف مدیر عامل شركت فولاد مباركه ارائه شد.
فولاد مباركه بزرگترین مجتمع صنعتی كشور و بزرگترین تولیدكننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد كشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شركت فولاد مباركه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید كننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.

نوشتن دیدگاه