جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2832
منتشر شده در پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 09:32
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: میزان آب بدون درآمد در کشور 25 درصد است که این میزان را در اصفهان به 17 درصد کاهش داده‌ایم. هاشم امینی روزگذشته در دومین نشست همکاری‌های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن که در تالار اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط...


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: میزان آب بدون درآمد در کشور 25 درصد است که این میزان را در اصفهان به 17 درصد کاهش داده‌ایم.
هاشم امینی روزگذشته در دومین نشست همکاری‌های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن که در تالار اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط شرکت آبفای استان اصفهان بیان داشت: این شرکت در حال حاضر 93 شهر را تحت پوشش خود دارد و به یک‌میلیون و 100 هزار انشعاب خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: این شرکت با دو تصفیه‌خانه امر تصفیه آب و با 23 تصفیه‌خانه امر تصفیه فاضلاب را انجام می‌دهد.

وی شرکت آبفای استان اصفهان را پیشتاز در حوزه آب بدون درآمد عنوان کرد و اظهار داشت: میزان آب بدون درآمد در کشور 25 درصد است که این میزان را در اصفهان به 17 درصد کاهش داده‌ایم و امیدواریم با حضور شرکت‌های ژاپنی و استفاده از فناوری روز بتوانیم پیشرفت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

امینی با بیان اینکه قبل از برجام شرکت‌های ژاپنی به شدت نگران تحریم‌ها علیه ایران بودند افزود: بعد از برجام شرکت‌های ژاپنی برای حضور و انتقال فناوری به ایران بسیار علاقه‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خطاب به هیأت ژاپنی اظهار داشت: البته فکر می‌کنم همکاران ژاپنی در مقایسه با سایر کشو‌رها برای حضور در ایران جانب انفعال را در پیش‌گرفته و به سختی در ایران حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران قرابت‌های زیادی با کشور ژاپن احساس می‌کنند خاطرنشان کرد: ما ژاپنی‌ها را به عنوان مردمی سخت‌کوش و با فرهنگ می‌دانیم.

امینی با اشاره به سفر کارشناسان آبفای اصفهان به ژاپن و بازدید از تجهیزات و سیستم آب و فاضلاب این کشور بیان داشت: بعد از این بازدید برای نخستین‌بار در کشور سیستم هوشمند آب و فاضلاب در استان اصفهان پیاده‌سازی شد./

نوشتن دیدگاه