دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1847
منتشر شده در دوشنبه, 07 ارديبهشت 1394 00:27
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

همراز: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع پرداخت دیه کشاورزان شرق اصفهان از سوی نیروی انتظامی شد. حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به پرونده کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: کشاورزان منطقه شرق اصفهان در پی درگیری که با تحریک عده‌ای صورت گرفت با...

همراز:نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع پرداخت دیه کشاورزان شرق اصفهان از سوی نیروی انتظامی شد.
حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به پرونده کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: کشاورزان منطقه شرق اصفهان در پی درگیری که با تحریک عده‌ای صورت گرفت با نیروی انتظامی درگیر و آسیب دیدند و شکایتی از نیروی انتظامی توسط مردم صورت گرفت که به دیوان عالی کشور ارسال شد که در نهایت با پرداخت دیه به 129 نفر از آسیب‌دیدگان موافقت شد.

وی افزود: در پی جلسه‌ای که با مسئولان مرتبط با پرونده در دفتر معاون اول قوه قضائیه داشتیم، طبق حکم دادگاه دیوان عالی نیروی انتظامی موظف به پرداخت دیه 129 نفر از مصدومان و مجرمان شرق اصفهان شد. بنده به شخصه از دادگاه نظامی و دادستان استان اصفهان تشکر می‌کنم که به این خوبی این پرونده را مدیریت و ختم به خیر شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم نیروی انتظامی هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای پرداخت دیه این کشاورزان انجام دهند چراکه در این امر هم حقوق مردم و هم حقوق نیروی انتظامی مطرح است.

سالک با بیان اینکه دیه هر سال در حال افزایش است، تاکید کرد: یکی از مزایای این کار این است که دیه هر سال در حال افزایش است و این تعیین تکلیف سبب شد که به قیمت بیمه سال 93 بیمه کشاورزان و آسیب‌دیدگان پرداخت می‌شود.همچنین از بروز بحران‌های بالقوه و نیز سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری و آرامش به خانواده‌های مصدومان شرق اصفهان برگشت.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه