يكشنبه 18 شهريور 1403, Sunday 8 September 2024, مصادف با 4 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2140
منتشر شده در شنبه, 24 مرداد 1394 15:03
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: ادعاهایی مبنی بر رزرو هتل‌های اصفهان تا سال 2016 کذب محض است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی اتحادیه هتلداران استان اصفهان، مهدی نریمانی در رابطه با اظهارنظرهای غیرتخصصی در مورد نوع و میزان رزرو هتل در اصفهان، گفت: اظهارنظرهای غیر...

 

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: ادعاهایی مبنی بر رزرو هتل‌های اصفهان تا سال 2016 کذب محض است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی اتحادیه هتلداران استان اصفهان، مهدی نریمانی در رابطه با اظهارنظرهای غیرتخصصی در مورد نوع و میزان رزرو هتل در اصفهان، گفت: اظهارنظرهای غیر مستند و غیرکارشناسی برخی افراد درباره رزرو هتل‌های استان اصفهان باید توسط سازمان میراث فرهنگی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی ادامه داد: اینکه چگونه برخی افراد بدون اطلاع از آمارهای مستند نهادهای ذی‌ربط اقدام به اظهارنظر می‌کنند، بسیار جای تأمل و تفکر دارد.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان با بیان اینکه اظهارنظرهای غیرتخصصی در صنعت گردشگری تبعات زیادی را بر فعالان این صنعت تحمیل می‌کند، اظهار داشت: سال 2016 میلادی مصادف با آذرماه سال جاری است و ماه‌های آذر، دی و بهمن به‌عنوان فصول LOW SEASON به شمار می‌آیند.

وی بابیان اینکه در اسفند و فروردین نیز میهمانان نوروزی را پذیرا خواهیم بود، افزود: رزروها برای ماه‌های اردیبهشت، مهر و آبان سال آینده به‌عنوان فصول گردشگری پرطرفدار اصفهان نیز هنوز بازگشایی نشده است.

نریمانی تأکید کرد: افراد باید در اظهار نظرات خود به تبعات ناشی از آن نیز توجه کنند و بدانند ارائه آدرس‌های غلط به برنامه‌ریزان و سرمایه‌گذاران، صنعت گردشگری را از توسعه بازمی‌دارد.

وی خاطر نشان کرد: بالا رفتن دیوار بی‌اعتمادی میان تأسیسات گردشگری و اداره امور مالیاتی و همچنین رفتار ضد تبلیغاتی برای جذب گردشگر در حالی‌ که هتل‌ها خالی‌اند از دیگر تبعات این اظهارنظرهای غیرتخصصی است.

دبیر اتحادیه واحدها و تأسیسات اقامتی کشور از رسانه‌ها خواست تا از انتشار اخبار افرادی که صلاحیت سخن گفتن در این حوزه ندارند خودداری کرده و با این اقدام به توسعه صنعت گردشگری کمک کنند.

وی با اشاره به تکرار اظهارنظرهای غیرتخصصی برخی افراد بدون ارائه آمار و مستندات خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در این زمینه شد و گفت: ارائه اخبار غلط به جامعه ضربه سنگینی به‌ قطار در حال حرکت گردشگری می‌زند.

نریمانی تصریح کرد: به‌عنوان رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان اعلام می‌کنم که این استان توانایی پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه این اتحادیه روابط تنگاتنگی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دارد، گفت: آمارهای دقیق از وضعیت اقامتگاه‌های کشور در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد و بهتر است به آمار ارائه ‌شده از سوی این نهاد استناد کرد.

مدیرعامل مجمع گردشگری استان اصفهان گفت: در بسیاری از فصول سال ضریب اشغال هتل‌ها در اصفهان در حدود 30 درصد است و نباید از این موضوعات به‌راحتی عبور کرد.

وی در پایان تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان اصفهان همسو با توسعه سایر زیرساخت‌های استان اصفهان در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و پویایی هرچه بیشتر صنعت گردشگری در استان اصفهان خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه