پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2405
منتشر شده در یکشنبه, 24 آبان 1394 22:47
تعداد دیدگاه: 0
از ششم آذرماه؛

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: ورودی خیابان چهارباغ پایین از سمت میدان امام حسین(ع) از ششم آذرماه مسدود می شود. علیرضا صلواتی در این زمینه گفت: به دنبال احداث ایستگاه مترو در میدان امام حسین(ع) محور شرقی خیابان چهارباغ پایین در شَشم آذرماه مسدود می شود. وی با اشاره به اینکه...

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: ورودی خیابان چهارباغ پایین از سمت میدان امام حسین(ع) از ششم آذرماه مسدود می شود.

علیرضا صلواتی در این زمینه گفت: به دنبال احداث ایستگاه مترو در میدان امام حسین(ع) محور شرقی خیابان چهارباغ پایین در شَشم آذرماه مسدود می شود.
وی با اشاره به اینکه محور غربی برحسب برنامه گذشته باز و در حال سرویس دهی خواهد بود، افزود: با مسدود شدن خیابان چهارباغ پایین ازسمت میدان امام حسین (ع) سقف ایستگاه مترو تا قبل از پایان سال جاری احداث می شود تا محدودیت های ترافیکی میدان امام حسین (ع) کاهش یابد .
وی ادامه داد: به زودی نیز مسیری از خیابان باغ گلدسته به خیابان باب الرحمه بازگشایی می شود تا پوشش ترافیک شرق و غرب اصفهان صورت گیرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه عملیات عمرانی قطار شهری در میدان امام حسین (ع) با جدیت و تلاش مسئولان در حال انجام است.
صلواتی با اشاره به اینکه محدودیت های این خیابان ها تا اواسط آبانماه تعییین شده بود که این امر با انجام عملیات عمرانی به نوعی اتفاق افتاده است، افزود: هم اکنون مراحل تکمیلی و انتهایی، چراغ گذاری و علائم ایمنی این محور در حال انجام است.

منبع:ایمنا

نوشتن دیدگاه