پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2416
منتشر شده در شنبه, 30 آبان 1394 10:46
تعداد دیدگاه: 0
برای دومین سال متوالی اتفاق افتاد؛

سازمان آتش نشانی اصفهان توانست برای دومین بار در بین 10 آتش نشانی برتر دنیا قرار بگیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان با اعلام این خبر گفت: حادثه آتش سوزی شرکت گاز"ارسا گاز"، یکی از بزرگ ترین و مهمترین حوادث آتش سوزی در سطح ملی و بین المللی بود که این سازمان...

سازمان آتش نشانی اصفهان توانست برای دومین بار در بین 10 آتش نشانی برتر دنیا قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان با اعلام این خبر گفت: حادثه آتش سوزی شرکت گاز"ارسا گاز"، یکی از بزرگ ترین و مهمترین حوادث آتش سوزی در سطح ملی و بین المللی بود که این سازمان توانست به خوبی آتش را مهار نماید.
آتشپاد بهزاد بزرگزاد افزود:در آن حادثه هولناک که می توانست فاجعه بزرگی را در شمال شهر اصفهان رقم بزند،150 تن گاز مایع در شرایطی قرار گرفته بود که در صورت انفجار تنها یک مخزن، تمامی مواد منفجر و تا شعاع چندین کیلومتری تمامی شهروندان و بناها تحت تاثیر شعله های آتش قرار می گرفتند.
وی عنوان داشت: امیدواریم امسال با حمایت شهروندان بار دیگر جزو سه تیم برتر قرار گرفته تا توانمندی آتش نشانان اصفهانی در آتش سوزی ارسا گاز برای کسب مقام نخست در هیئت داوری مطرح گردد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان از شهروندان خواست تا با شركت در اين مسابقه و راي دادن به آتش نشانان، از این حرکت حسورانه وشجاعانه آنان حمایت کنند.
بزرگزاد در تشریح چگونگی این حمایت افزود:شهروندان پس از مراجعه به نشانی اینترنتی www.125vote.ir با توجه به دستور العمل راهنمای نوشته شده در داخل صفحه،بر روی دکمه قرمز رنگ "ثبت رای" کلیک کنند.
وی همچنین ادامه داد:شهروندان می توانند با شماره های ۳۲۶۴۷۶۲۰ الي ۲۶ داخلي 168 تماس و سئوالات خود را در میان بگذارند.
بنا بر این گزارش،آتش سوزی شرکت ارسا گاز یکی از حریق های قابل توجه و بزرگ اصفهان بود که آتش نشان های اصفهان توانستند با کنترل و مهار این حریق،از یک فاجعه بزرگ انسانی در این شهر جلوگیری نمایند.
پس از این حادثه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در خصوص انتقال هرچه سریعتر شرکت های گازی مستقر در شهر به خارج از شهرها مصوباتی صادر نمود.

 

02

 

03

 

0202

نوشتن دیدگاه