جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2526
منتشر شده در چهارشنبه, 21 بهمن 1394 10:12
تعداد دیدگاه: 0

استاندار اصفهان در پيامي مردم متدين و با بصيرت استان را براي شركت در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن دعوت كرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، رسول زرگرپور در پيامي مردم شهيد پرور استان جهت شركت در مراسم راهپيمايي یوم الله ۲۲ بهمن دعوت كرد. متن پيام به شرح زير است: ۲۲بهمن سالروز پيروزي حماسه عظيم و...

استاندار اصفهان در پيامي مردم متدين و با بصيرت استان را براي شركت در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن دعوت كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رسول زرگرپور در پيامي مردم شهيد پرور استان جهت شركت در مراسم راهپيمايي یوم الله ۲۲ بهمن دعوت كرد.
متن پيام به شرح زير است:
۲۲بهمن سالروز پيروزي حماسه عظيم و تاريخ ساز ملت شريف و انقلابي ايران اسلامي است كه تحت رهبري حكيمانه معمار كبير انقلاب، حضرت امام خميني (ره) رقم خورد ونه تنها در تاريخ كشورمان ماندگار شد، بلكه به عنوان نقطه تحول سازي در تاريخ معاصر جهان به ثبت رسيد.
سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و ۲۲ بهمن ماه امسال در حالي فرا مي‌رسد كه شاهد دستاورد بزرگ و غرور آفرين توافقات هسته اي و اثبات حقانيت هسته اي ايران در پيش چشم جهانيان بوديم كه با حضور فعال و موثر دستگاه ديپلماسي دولت تدبير و اميد در عرصه هاي بين المللي كه برگرفته از منويات رهبر معظم انقلاب و سياست هاي رئيس جمهور محترم و با حمايت قاطع مردم در مقابل قدرت هاي زياده خواه و زورگوي جهاني صورت گرفت و عزت و افتخار بيش از پيش ايران اسلامي را به جهانيان ثابت نمود.
در سال «همدلي و همزباني دولت و ملت» و با توجه به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي بر خود لازم مي دانم كه از احاد مردم شريف و شهيد پرور استان و اقشار مختلف ،احزاب و تشكل هاي سياسي دعوت كنم كه هم چون سنوات گذشته با اعلام تجديد بيعت با آرمان هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و لبيك گويي به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) با حضور گسترده در راهپيمايي ۲۲ بهمن وحدت و يكپارچگي خود را به منصه ي ظهور گذارند تا به فضل الهي دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوري اسلامي را ناكام و مأيوس گردانند./

نوشتن دیدگاه