جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2528
منتشر شده در چهارشنبه, 21 بهمن 1394 10:20
تعداد دیدگاه: 0
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان :

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از انجام تمهیدات ویژه برای آماده‌سازی مسیر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در این شهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، احمد رضا مصور با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور روزهای سخت ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم ظالم شاهنشاهی است گفت : رشادت ها ، مبارزات و...

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از انجام تمهیدات ویژه برای آماده‌سازی مسیر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، احمد رضا مصور با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور روزهای سخت ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم ظالم شاهنشاهی است گفت : رشادت ها ، مبارزات و ایستادگی های مردم در طول ت37 سال انقلاب در تاریخ به ثبت رسیده است.
وی افزود : همین ویژگی های بی نظیر ملت ایران باعث شده که پیام انقلاب اسلامی به دیگر کشور های منطقه و حتی دنیا منتقل بشود و امروز شاهد آرمان خواهی بسیاری از مردم آزاده در سطح جهان باشیم و همه ی آن را نیز مدیون خون شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی هستیم.
مصور با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حضورمردم در راهپیمایی 22بهمن دشمن‌شکن است افزود: در راهپیمایی امسال هم باعنایت خداوند متعال شاهد حضور حماسی و ماندگار ملت شهیدپور و انقلابی اصفهان در صحنه ی راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان این که مجموعه معاونت خدمات شهری همکاری خوبی را با نهاد ها و مراکز فرهنگی و انقلابی داشته است،تصریح کرد: فضا سازی مناسبی در ایام ا... دهه ی فجر در اصفهان صورت گرفت که امیدواریم به هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم 22 بهمن بیفزاید .
مصور در ادامه از انجام تمهیدات ویژه برای آماده‌سازی مسیر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در این شهر خبر داد و اظهار داشت: تمامی مسیر های راهپیمایی و منتهی به میدان امام آماده حضور مردم اصفهان هست .
وی گفت: همانند مراسم 13 آبان مجموعه معاونت خدمات شهری اصفهان در هنگام مراسم راهپیمایی و تجمع عظیم میدان امام (ره) در صحنه حضور دارد و در لحظه اقدام به نظافت و جمع آوری پسماند می نمایند./

نوشتن دیدگاه