جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2542
منتشر شده در پنج شنبه, 29 بهمن 1394 12:46
تعداد دیدگاه: 0
نجفی هم نیامد؛

با وجود دعوت آموزش و پرورش استان اصفهان از دکتر نجفی، مشاور رییس جمهور برای سخنرانی در همایش " نقش معلمان در دوره پس از برجام"، صندلی وی در این همایش خالی ماند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، دو روز پیش، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با ارسال دعوت‌نامه‌ای از رسانه‌ها دعوت کرد تا برای...

با وجود دعوت آموزش و پرورش استان اصفهان از دکتر نجفی، مشاور رییس جمهور برای سخنرانی در همایش " نقش معلمان در دوره پس از برجام"، صندلی وی در این همایش خالی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دو روز پیش، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با ارسال دعوت‌نامه‌ای از رسانه‌ها دعوت کرد تا برای پوشش خبری " همایش نقش معلمان در دوره پس از برجام" عصر روز چهارشنبه در محل سالن سرپوشیده شهید خرازی اصفهان حاضر شوند.
بر اساس این گزارش، در دعوتنامه مذکور اعلام شده بود که مهمان ویژه این همایش، دکتر محمد علی نجفی، مشاور رییس جمهور و وزیر اسبق آموزش و پرورش خواهد بود؛ اما دیروز وقتی خبرنگاران برای پوشش سخنرانی وی به محل مورد نظر اعزام شدند، اعلام شد که دکتر نجفی به علت نقص فنی هواپیما موفق به حضور در اصفهان نشده‌اند.
پیش از این نیز در یکماه گذشته در برنامه هایی از قبیل جشن هسته ای، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری همایشی مرتبط با انتخابات در دعوتنامه ارسالی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش به دفاتر خبری، عنوان شده بود که مراسم با حضور استاندار برگزار می گردد، اما پس از حضور خبرنگاران در مراسم مشخص شد که استاندار در این مراسم حضور نمی یابد یا اصلا قرار نبوده حضور داشته باشد.
گفته می‌شود، به دستور اداره کل آموزش و پرورش، هر مدرسه موظف شده بود که 15 نفر از معلمان خود را برای شرکت در این همایش فراخواند.

نوشتن دیدگاه