جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2554
منتشر شده در سه شنبه, 04 اسفند 1394 11:43
تعداد دیدگاه: 0
با بهره برداری از پروژه های عمراین، خدماتی و فرهنگی؛

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: 5 پروژه عمرانی، خدماتی با حضور شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر در منطقه یک به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، حمیدرضا فرهنگ اظهارکرد: 5 پروژه عمرانی، خدماتی شامل خیابان های خلجا، ظهیرالاسلام، بوستان های میرزاهاشم و رحیم‌خان و...

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: 5 پروژه عمرانی، خدماتی با حضور شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر در منطقه یک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، حمیدرضا فرهنگ اظهارکرد: 5 پروژه عمرانی، خدماتی شامل خیابان های خلجا، ظهیرالاسلام، بوستان های میرزاهاشم و رحیم‌خان و پیاده روسازی معابر سطح منطقه یک با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت رسمی به بهره برداری رسید .
وی با اشاره به احداث خیابان خلجا پس از 35 سال افزود: احداث خیابان خلجا یکی از درخواست‌های 35 ساله شهروندان این منطقه بود که ظرف یکسال گذشته این مهم با جدیت دنبال شد.
مدیرمنطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه خیابان خلجا حدفاصل خیابان‌های طالقانی تا شیخ بهایی به طول ۴۰۰ متر اجرا شده است.
فرهنگ عنوان کرد: احداث خیابان خلجا تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان های مسجدسید، طالقانی و شیخ بهایی دارد.
وی با اشاره به احداث خیابان ظهیرالاسلام خاطرنشان کرد: خیابان ظهیرالاسلام به طول 350 متر و عرض متغیر 19 الی 30 متر اجرا شده است.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهارکرد: به دنبال توسعه سرانه فضای سبز منطقه یک بوستان میرزاهاشم به وسعت یک هزار و 750 مترمربع در خیابان طالقانی احداث شده است.
فرهنگ ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی بوستان رحیم‌خان به مساحت 2500 مترمربع در خیابان سرلت تکمیل شده است.
وی بیان‌کرد: پیاده روسازی خیابان های باب الرحمه، طالقانی، ضلع غربی چهارباغ پایین، ضلع جنوبی خیابان فروغی، ضلع شمالی مسجدسید و اصلاح هندسی چهار راه‌ تختی تکمیل شده است./

نوشتن دیدگاه