جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2578
منتشر شده در شنبه, 15 اسفند 1394 13:33
تعداد دیدگاه: 0
صبح امروز؛

اعضای صندوق بازنشستگی فولاد در اصفهان برای چندمین بار به منظور دریافت مستمری معوقه خود مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از خبرگزاری ایمناا، پس از به تعویق افتادن سه ماهه مطالبات اعضای صندوق بازنشستگی فولاد، صبح امروز تعدادی از این افراد برای چندمین بار...

اعضای صندوق بازنشستگی فولاد در اصفهان برای چندمین بار به منظور دریافت مستمری معوقه خود مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از خبرگزاری ایمناا، پس از به تعویق افتادن سه ماهه مطالبات اعضای صندوق بازنشستگی فولاد، صبح امروز تعدادی از این افراد برای چندمین بار مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.
پیش از این دبیر کانون های فولادی و معدنی سراسر کشور با مقصر خواندن دولت در انباشته شدن مطالبات بازنشستگان فولادی گفته بود: وقتی هزینه صندوق بازنشستگان فولاد از ۳۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان می رسد دیگر توانی برای پرداخت به بازنشستگان باقی نمی ماند.
ابراهیم دستمزد در گفت و گو با خبرگزاری ایمنا اظهار کرده بود: از زمان جابجایی صندوق بازنشستگی فولاد از وزارت صنعت به وزارت کار، وضعیت حقوق بازنشستگان بدتر از گذشته شده است و متاسفانه سیاست مدیران این صندوق تفرقه افکنی بین بازنشستگان است.
وی یادآور شد: وزیر تعاون پیش از این اعلام کرده بود که حقوق بازنشستگان صندوق فولاد را فقط با یک هفته تاخیر پرداخت می کند، اما همچنان حقوق ها با چند ماه تاخیر پرداخت می شود.
بنا بر این گزارش، تعداد اعضای صندوق بازنشستگان فولاد ۸۵ هزار نفر به غیر از خانواده هایشان می باشد و میزان طلب بازنشستگان در هر ماه حدود ۱۳۰ میلیارد تومان است./

نوشتن دیدگاه