چهارشنبه 13 تير 1403, Wednesday 3 July 2024, مصادف با 26 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25855
منتشر شده در دوشنبه, 11 تیر 1403 19:07
تعداد دیدگاه: 0
معاون شهردار اصفهان:

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهردار اصفهان احداث خطوط مترو را از نیازهای اساسی این کلان‌شهر دانست و گفت: با وجود هزینه‌های بسیار زیاد این نوع از حمل‌ونقل، شهرداری این کلان‌شهر مصمم به توسعه این خطوط برای شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین حق‌شناس با اشاره به بازدید از روند اجرایی احداث ایستگاه مترو خیابان صاحب روضات اظهار کرد: در ماه‌های اخیر تمام تلاش مجموعه بخش‌های شهرداری اصفهان تمرکز بر بازگشایی قطعه آخر خیابان صاحب روضات بوده که در حال حاضر تحت تصرف کارگاه مترو است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با مدیران شهری از جمله مدیرعامل قطار شهری و پیمانکار پروژه افزود: فعالیت برای پیشرفت عمرانی این پروژه در سه شیفت کاری در حال انجام است و طبق برنامه زمان‌بندی تا مهر سال جاری مسیر ورود و خروج این خیابان بازگشایی و در اختیار ترافیک عبوری قرار می‌گیرد.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهردار اصفهان احداث خطوط مترو را از نیازهای اساسی این کلان‌شهر دانست و تاکید کرد: با وجود هزینه‌های بسیار زیاد این نوع از حمل‌ونقل، شهرداری این کلان‌شهر مصمم به توسعه این خطوط برای شهر است.

حق‌شناس احداث پل صاحب روضات، ایمن‌سازی و تعریض بزرگراه شهید خرازی را از مجموعه اقدامات ترافیکی در محدوده غرب منطقه عنوان کرد و گفت: با همت مدیریت این منطقه تاکنون پنج گلوگاه ترافیکی در این منطقه مرتفع شده است و این اقدام نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک خواهد داشت./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه