پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26000
منتشر شده در یکشنبه, 14 مرداد 1403 14:03
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشکل آب شرب در اصفهان بحرانی است و خبرنگاران این موضوع را به اطلاع مسئولان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، احمد شریعتی اظهار کرد: در ابتدا شهادت دکتر اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت را تسلیت عرص می‌کنم، خواهش من از شورای نام گذاری این است که به فکر باشند که نام گذاری در این شهر با نام این شهید عزیز صورت گیرد.

وی افزود: در طب سنتی، اخلاط چهار گانه داریم که ریشه در ارکان اربعه دارد، شامل آب، خاک، هوا و آتش، در اصفهان سه مورد را نداریم، نه آب، نه خاک و نه هوا، آتش را هم خداوند به طور طبیعی بی نهایت برای ما گذاشته است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزیزان مسئول، لطف بفرمایند خودتان مجوز فوت ما را امضا بفرمایند، ما 4 ارکان داریم که در سلامت ما اثر دارد. هیچ کدام را نداریم. الان در بحث آب کشاورزی باید برای رزق و روزی مردم باشد می‌بینیم آن طرف سمت غرب آب را وارد می‌کنند، شمال اصفهان به لحاظ اینکه نماینده قوی دارد ضمن احترام به این نماینده، آن طرف به شهرستان‌های شمال می‌برند اما شهر اصفهان را فراموش کردند، مادر اصفهان را فراموش کردند، اینها همه از بی مدیریتی است.

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگان بزرگوار مجلس که عضو کمیسیون آب شدند توقع داریم که این را دنبال کنند. امروز در خبرها اعلام کردند، رفتم دیدم که بحران آب خوردن هست، یک سهمیه‌ای از آب که به یزد می‌رود را گفتند انتقال دهید که مشکل حل شود که این هم نشده است. ما الان راهکارهایی که داریم این است که بیاییم بحث گلاب و مسیری که باید سامانه دوم و سوم را تقویت کنیم. دچار بحران می‌شویم. سری در محلات بزنید، مردم با گالن‌های 10 لیتری و 20 لیتری آب تامین می‌کنند، بحران در اصفهان بسیار زیاد است، مشکلاتی که داریم باید از طریق خبرنگاران عزیز که ضمن تبریک روز خبرنگار، دارند فعالیت می‌کنند این خبرها را برسانید به مسئولان در بحث کشوری که فاجعه در اصفهان واقعا بی نهایت است.

شریعتی گفت: بحث خود آب، رئیس سازمان آبفای کشور کسی بود که سال‌ها اصفهانی بود و الان در رأس قرار گرفته است، دوسه روز هم آمد به اصفهان در بحران، اما اینکه در بحث گلاب چه راهکارهایی انجام داده مشخص نیست، روز به روز دچار مشکل می‌شویم. توقع دارم از نمایندگان مجلس و مسئولان بزرگوار که دنبال کنند.

وی بیان کرد: دومین مطلب بیمه بازنشستگان است در شهرداری، آن را از بچه‌های رسمی جدا کردیم. الان بیشترین نیاز نیروهای بازنشسته سالمند نیاز دارند، متاسفانه در چند هفته‌ای حق و حقوق بیمه را ندادیم و دچار مشکلات خدماتی شدیم. الان چندین تلفن و پیام برای من داده‌اند، گناه دارند اینها، بیمه را جدا کردیم، تضعیف شدند، همه اینها را باید برگردانیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید تشکر کنم از بچه‌های هیات‌ها به خصوص آقای عسگری که موکب‌ها را دنبال می‌کنند، امروز هم پایانه کاوه را تامین کردند و هم بحث شرق، جایش را مشخص کردند، حضور هیات‌ها ان شالله کمک کنند و بیایند و مردمی برای خدمات زائرین کمک کنند.

وی افزود: تذکراتی که می‌دهیم جواب خوبی به ما نمی دهند، دو مورد آخری که هفته پیش گفتم، اول دکتر ابراهیمی فرموده بودند به معاونت فرهنگی، اصلا موضوع صحبت من چیز دیگری بود، جواب چیز دیگری دادند. مطلب دیگر هم که در بحث حمل و نقل بود چهار پنج مورد که 10 تا را کجا دادیم، 20 دوچرخه را کجا دادیم، 40 تا را کجا دادیم، اینها را بیایند و با سند ثابت کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه