جمعه 2 آذر 1403, Friday 22 November 2024, مصادف با 20 جمادی‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2636
منتشر شده در شنبه, 14 فروردين 1395 17:39
تعداد دیدگاه: 0
در ایام نوروز:

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تاکنون دو میلیون و 300 هزار اقامت در استان اصفهان داشته‌ایم که نسبت به ایام نوروز سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، فریدون الهیاری ، با اشاره به افزایش میزان سفر گردشگران به استان اصفهان در ایام نوروز امسال...

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تاکنون دو میلیون و 300 هزار اقامت در استان اصفهان داشته‌ایم که نسبت به ایام نوروز سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، فریدون الهیاری ، با اشاره به افزایش میزان سفر گردشگران به استان اصفهان در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، اظهار داشت: تا کنون دو میلیون و 300 هزار اقامت در استان اصفهان داشته‌ایم که نسبت به ایام نوروز سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میراث فرهنگی، دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان هست و از بهمن‌ماه جلسات هماهنگی ستاد سفر استان اصفهان برای ایام نوروز آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: در جلساتی که برگزار شدند شرایط کل استان اصفهان رصد شده و پیگیری کردیم که جلسات در کل استان و شهرستان‌ها برگزار شود و در کل پایش منظم و ساختارمندی را در دبیرخانه ستاد سفر استان اصفهان داشتیم.

الهیاری تأکید کرد: بعد از پایان اسفند و شروع ایام نوروز، در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان یک ستاد نوروزی تشکیل شد که بخشی از آن دبیرخانه ستد هماهنگی استان اصفهان بود که وظایف مهم آن رصد آمارها، رسیدگی به شکایت مسافران، نظرسنجی پیرامون خدمات ارائه‌شده در استان اصفهان بود.

وی عنوان کرد: بخش مهم دیگر این ستاد در ارتباط با ابنیه تاریخی و پرجاذبه گردشگری استان اصفهان بود چراکه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در این ابنیه تاریخی وظیفه سازمان میراث فرهنگی هست و سعی شد در ایام نوروز در کمترین باز زمانی بهترین خدمات‌رسانی به گردشگران استان اصفهان ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در خصوص میزان رضایت گردشگران از نحوه خدمات‌رسانی به آن‌ها، تصریح کرد: فکر می‌کنم بر اساس نظرسنجی‌ها میزان رضایت گردشگران در حد مطلوبی بوده است و جمع‌بندی نهایی باید در روزهای آینده ارائه شود اما در کل گردشگران از نحوه خدمات‌رسانی رضایت مطلوبی را داشته‌اند.

الهیاری در پایان خاطرنشان کرد: مشکلاتی همچون ترافیک در هسته مرکزی شهر و کمبود پارکینگ برای گردشگران وجود داشته است اما در مجموع گردشگران رضایت خوبی را داشته‌اند./

نوشتن دیدگاه