جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2639
منتشر شده در شنبه, 14 فروردين 1395 21:33
تعداد دیدگاه: 0
​شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای شهر:

شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: کتاب آمارنامه نقش بسزایی در تصميم گيري ها و برنامه ريزي های مدیران ايفا مي کند و با برنامه ریزی صحیح موتور پروژه های عمرانی شهر در سال 95 سرعت می گیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مهدی جمالی نژاد در جلسه علنی امروز شورای...

شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: کتاب آمارنامه نقش بسزایی در تصميم گيري ها و برنامه ريزي های مدیران ايفا مي کند و با برنامه ریزی صحیح موتور پروژه های عمرانی شهر در سال 95 سرعت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مهدی جمالی نژاد در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان به رونمایی از کتاب آمارنامه شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این کتاب با رویکردی شبیه به رویکرد سال های گذشته اما به صورت جامع‌تر تهیه شده است.
وی افزود: امیدواریم این کتاب در جهت برنامه ریزی صحیح تر در شهر اصفهان کمک کند تا اصفهان همیشه برنامه‌محوری و آینده‌پژوهی را مدنظر داشته باشد.
شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه های نوروزی شهرداری این کلانشهر گفت: برنامه‌های نوروزی در اصفهان به دلیل همراهی و همکاری مدیریت استان و دیگر نهادهای مسئول در این زمینه به خوبی هرچه تمام اجرا شده است.
جمالی نژاد افزود: باید توجه داشت که نوروز صرفاً جشن هزار ساله و کهن نیست و ابعاد و زوایای حمکت‌آمیزی دارد که باید به همه آنها پرداخت.
وی با اشاره به اینکه پس از پایان تعطیلات نوروزی موتور پروژه های عمرانی شهرداری اصفهان به حرکت درآمده است، تصریح کرد: در سال جاری در کنار پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان به فرهنگ و هنر نیز توجه ویژه‌ای خواهد داشت.
جمالی نژاد با اشاره به نامگذاری سال جاری در شهرداری به نام سال فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: در سال جدید رویدادهای فرهنگی زیادی را برای شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم که می‌توان به برگزاری برنامه هر هفته تجلیل از چند هنرمند اشاره کرد که در ایام نوروز اجرایی شده است.
شهردار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود به راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرداری اصفهان به عنوان اولین نهاد در کشور اشاره داشت و گفت: این اقدام به دنبال نامگذاری سال جاری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در شهرداری اصفهان انجام شده است و تاکنون چندین جلسه در این راستا برگزار شده است.

نوشتن دیدگاه