جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2652
منتشر شده در دوشنبه, 16 فروردين 1395 23:46
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز اصفهان:

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در صورتی که درختی برروی خودرویی سقوط کند، مالک خودرو می تواند با تماس به 110 و کشیدن کروکی توسط پلیس و ارائه کروکی به خدمات شهری هزینه خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت نماید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، احمد...

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در صورتی که درختی برروی خودرویی سقوط کند، مالک خودرو می تواند با تماس به 110 و کشیدن کروکی توسط پلیس و ارائه کروکی به خدمات شهری هزینه خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت نماید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، احمد سلیمانی پور تصریح کرد: با توجه به فصل بهار و وزش بادهای بهاری، درختان سطح شهر به خصوص درختانی که به سن بهره وری رسیده اند و داخل تنه آنها چوب پنبه ای شده، در معرض سقوط قرار می گیرند.
وی ادامه داد: درختان خطر آفرین در شهر اصفهان شناسایی می شود و در کنار آنها تابلوهای هشدار دهنده نصب می شود که رانندگان در زمان وزش باد از پارک خودرو در این محل خودداری کنند.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اضافه کرد: در پی وزش بادهای اخیر 127 اصله درخت در شهر اصفهان سقوط کرد و منجر به وارد آمدن خسارت هایی به چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت شد اما خوشبختانه این حوادث خسارت های جانی به همراه نداشت.
وی تاکید کرد: شهروندان بدانند اگر حادثه ای در خصوص سقوط درخت بر روی وسایل نقلیه آنها اتفاق افتاد، بلافاصله با فوریت های پلیس 110 تماس گرفته تا ماموران راهور کروکی را بکشند و با آن کروکی به اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان مراجعه و فرمی را در این رابطه تکمیل کنند و سپس خسارت خود را از طریق بیمه مسؤولیت دریافت نمایند.
سلیمانی پور از رانندگان وسایل نقلیه خواست در محل هایی که احتمال سقوط درختان وجود دارد ( به خصوص در زمان وزش باد ) وسیله خود را پارک نکنند زیرا بسیاری از درختان به علت بیماری ها و آفت ها در برابر بادهای شدید دوام نیاورده و سقوط می کنند.

نوشتن دیدگاه