جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2653
منتشر شده در سه شنبه, 17 فروردين 1395 09:49
تعداد دیدگاه: 0

آيت الله طباطبايي ن‍ژاد گفت: جمالي نژاد يك شهردار نمونه به حساب مي آيد و اين موضوع براي اصفهان يك فرصت مناسب است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، شهردار اصفهان امروز پس از ديدار روز گذشته با آيت الله كمال فقيه ايماني به ديدار آيت الله سيد يوسف...

آيت الله طباطبايي ن‍ژاد گفت: جمالي نژاد يك شهردار نمونه به حساب مي آيد و اين موضوع براي اصفهان يك فرصت مناسب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، شهردار اصفهان امروز پس از ديدار روز گذشته با آيت الله كمال فقيه ايماني به ديدار آيت الله سيد يوسف طباطبايي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان و آيت الله مهدوي، امام جمعه موقت اصفهان رفت و به گفت و گو پيرامون مباحث شهري پرداخت.
آيت الله طباطبايي ن‍ژاد در اين ديدار با تأكيد براينكه در جابه جايي شهردار نگراني هايي در برخي حوزه احساس مي شد، عنوان كرد: با وجود اين مسائل پس از انتخاب جمالي نژاد اين نگراني ها برطرف و اعتماد كامل به مديريت شهر ايجاد شد.
وي همچنين خاطرنشان كرد: جمالي نژاد يك شهردار نمونه به حساب مي آيد و اين موضوع براي اصفهان يك فرصت مناسب است.

گفتني است اين ديدار با تاكيد بر تداوم ملاقات متناوب شهردار با علماي شهر جهت بهره گيري از فضائل اخلاقي و استفاده از رهنمود اين بزرگان در راستاي اداره بهتر اصفهان انجام شده است.

نوشتن دیدگاه