جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2715
منتشر شده در شنبه, 04 ارديبهشت 1395 11:58
تعداد دیدگاه: 0
اتفاقی ویژه در نوروز 96؛

شهردار اصفهان گفت: پارك دلفين‌ها، فُك و پنگوئن با مشاركت سرمايه‌گذار تركيه‌اي نوروز 96 در اصفهان به بهره‌برداري می رسد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدي جمالي‌نژاد در خصوص آخرين وضعيت حضور سرمايه‌گذاران در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر برای...

شهردار اصفهان گفت: پارك دلفين‌ها، فُك و پنگوئن با مشاركت سرمايه‌گذار تركيه‌اي نوروز 96 در اصفهان به بهره‌برداري می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدي جمالي‌نژاد در خصوص آخرين وضعيت حضور سرمايه‌گذاران در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر برای 26 مورد سرمايه‌گذاري در اصفهان و به ويژه در منطقه شرق پروانه ساخت صادر و وارد مراحل اجرايي شده است.
وي همچنين به بررسي 40 مورد پيشنهاد جديد سرمايه‌گذاري در اصفهان اشاره كرد و گفت: سرمايه‌گذاري‌هاي پيشنهاد شده در اصفهان در حوزه گردشگري، حمل و نقل عمومي،‌ محيط زيست و ساخت و ساز اماكن مسكوني و تجاري بوده است.
شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اينكه اجراي برخي از پروژه‌هاي مشاركتي در شهر اصفهان همچون شهر روياها و آكواريوم ناژوان سرانجام‌ خوبي داشته به طوری که سرمايه‌گذاران اين طرح را به سرمايه‌گذاري مجدد در اين شهر تشويق كرده است،‌ اضافه كرد: از اين رو سرمايه‌گذاري تركيه‌اي كه آكواريوم را به بهره‌برداري رسانده آمادگي خود را براي سرمايه‌گذاري مجدد در اصفهان اعلام كرده است.
وي افزود: از اين رو اين سرمايه‌گذار راه‌اندازي پارك دلفين‌ها، فُك و پنگوئن را پيشنهاد داده كه با بررسي‌هاي صورت گرفته مورد تاييد و زمين آن نيز جانمايي شده است.
جمالي‌‌نژاد محل بهره‌برداري از پارك دلفين‌ها، فُك و پنگوئن اصفهان را در منطقه شرق اصفهان اعلام كرد و گفت: بايد توجه داشت كه منطقه ناژوان ديگر توانايي بارگذاري جديد را نداشته و ازاين رو شرق اصفهان براي اين مهم اختصاص يافته است.
وي با اشاره به اينكه بر اساس پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته فاز اول پارك دلفين‌ها، فُك و پنگوئن نوروز 96 در اصفهان به بهره‌برداري مي‌رسد، بيان كرد: بهره‌برداري كامل از اين مجموعه تا نيمه نخست سال 96 اجرايي خواهد شد./

نوشتن دیدگاه