جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2760
منتشر شده در یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 11:39
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان گفت: بهترین قشری که در عرصه شهری می‌توانند یاور شهرداری باشند ناوبران تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی هستند و این عزیزان سفیران شهرداری در حوزه گردشگری خواهند بود. شهردار اصفهان در حاشیه جشن بزرگ روزی حلال گفت: نقش ناوبران تاکسی و اتوبوس در نشاط و توسعه پایدار شهر بسیار بالاست. مهدی جمالی...

شهردار اصفهان گفت: بهترین قشری که در عرصه شهری می‌توانند یاور شهرداری باشند ناوبران تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی هستند و این عزیزان سفیران شهرداری در حوزه گردشگری خواهند بود.

شهردار اصفهان در حاشیه جشن بزرگ روزی حلال گفت: نقش ناوبران تاکسی و اتوبوس در نشاط و توسعه پایدار شهر بسیار بالاست.
مهدی جمالی نژاد افزود: برای داشتن یک شهر پویا ، روبه رشد و پیشرفته‌ باید شهروندان مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو باشند.
وی تصریح کرد: بهترین قشری که در عرصه شهری می‌توانند یاور شهرداری باشند ناوبران تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی هستند .
شهردار اصفهان ادامه داد: بیشتر افرادی که از داخل و یا خارج کشور به شهر ما سفر می‌کنند در لحظه ورود نخستین مخاطبشان همین عزیزان است و باید گفت رانندگان عزیز تاکسی سفیران ما در حوزه گردشگری خواهند بود.
جمالی نژاد خلق‌وخوی خوب، صبر و متانت این عزیزان را در جذب مجدد گردشگران و مسافران بسیار حائز اهمیت برشمرد و اضافه کرد: ناوبران تاکسی باید به‌خوبی ادب، مهمان‌نوازی و میراث معنوی شهر اصفهان را به مهمان و گردشگران معرفی کنند.
وی گفت: ناوبران تاکسی و اتوبوس حلقه طلایی در جذب مجدد گردشگران خواهند بود. پس باید حس تعلق را هم در خود و هم در شهروندان ایجاد کنند.

شهردار جهان شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ناوبران تاکسی در ایجاد نشاط و شادابی در شهر بسیار نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید این نشاط را به عموم شهروندان تزریق کنند.
جمالی نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا از طرف شهرداری اصفهان کمک و تسهیلاتی در راستای جوان‌سازی ناوگان تاکسیرانی به عمل خواهد آمد افزود: شهرداری اصفهان در آماده‌سازی بستری مناسب از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود و همیشه رویکردش اماده‌سازی و استفاده حداکثری از امکانات بوده است و در تلاش هستیم تا ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی را در شهر اصفهان به یک ناوگان جوان و پویا تبدیل کنیم

نوشتن دیدگاه