جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2856
منتشر شده در چهارشنبه, 05 خرداد 1395 11:21
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان در مراسم تجلیل از خادمان میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار داشت: نصف جهان بودن اصفهان فقط به دلیل جاذبه های تاریخی اش نیست، بلکه به هنرمندانش که این جاذبه ها را ایجاد کرده اند نیز هست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا،  شهردار اصفهان در مراسم تجلیل از خادمان میراث فرهنگی استان اصفهان ، مهم ترین اقدام به منظور حفاظت از میراث تاریخی استان را ایجاد زیرساخت ها دانست و اظهار داشت: ما نیاز داریم که زیرساخت های لازم را در عرصه و حوزه های محتلف میراث فرهنگی و تاریخی برای کسانی که در این حوزه علاقمند هستند ایجاد نماییم.
مهدی جمالی نژاد با اشاره به این که سازمان میراث فرهنگی اصفهان در سطح استان اقدام مهمی در حوزه مرمت بسیاری از ابنیه های تاریخی انجام داده است، افزود: با توجه به این که اکنون کشور در شرایط خاصی است و اعتبارات بسیار کم است، بایستی خیلی همه همت کنند، شهرداری ها، سازمان و همچنین مردم همت کنند تا گنجینه اصیلی که در استان داریم نگهداری نماییم.
جمالی نژاد گفت: من شهر اصفهان را یک شهر اسطوره ای می دانم و برندی که برای اصفهان می بینم، همان نصف جهان بودنش است، البته نصف جهان بودن اصفهان نیز فقط به دلیل جاذبه های تاریخی اش نیست بلکه به هنرمندانش که این جاذبه ها را ایجاد کرده اند نیز هست./

نوشتن دیدگاه