جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2874
منتشر شده در دوشنبه, 10 خرداد 1395 11:29
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبرداد:

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مشمول تخفیف و متوفیان بی‌بضاعت، بلاصاحب و مجهول‌الهویه رایگان دفن می‌شوند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد پرورش با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان دفن افراد تحت پوشش نهادهای خدماتی از جمله بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) مشمول تخفیف دریافت قبر در باغ رضوان می‌شوند، اظهار کرد: از این رو باید توجه داشت که میزان تخفیف بر اساس قطعه‌ای که توسط خانواده مرحوم تعیین می‌شود، ارائه خواهد شد.
وی در ادامه به واگذاری قبر به برخی از افراد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اشاره و بیان کرد: برخی افراد هستند که واقعا بی‌بضاعت بوده و یا بلاصاحب و مجهول‌ا‌لهویه هستند که اینها عملا کسی را ندارند که هزینه‌‌ای را پرداخت کند و از این رو شهرداری این افراد را به صورت رایگان دفن می‌کند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دفن رایگان افراد در قطعات 70 و 87 باغ رضوان صورت می‌پذیرد، اضافه کرد: از این افراد هیچ هزینه‌ای در خصوص حفره و خدمات تغسیل، تکفین و تدفین دریافت نمی‌شود.

نوشتن دیدگاه