جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3027
منتشر شده در سه شنبه, 08 تیر 1395 14:34
تعداد دیدگاه: 0
معاون عمرانی شهرداری:

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: ساخت پل ها و تقاطع هاي غير همسطح نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٠ برابر افزایش یافته است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، ایرج مظفر اظهار کرد: با اجراي پروژه هايي نظير مجموعه پلها و تقاطع غير همسطح استقلال، تقاطع غير همسطح اشكاوند و تقاطع غير همسطح ٢٥ آبان ترافيك شهر ساماندهي مي شود.
وی با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح استقلال افزود: پروژه مجموعه پل های میدان استقلال که شامل چندین پل و خود میدان اصلی است از پروژه های بزرگ شهرداری اصفهان محسوب می شود.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فاز اول مجموعه استقلال تا خردادماه تکمیل شد، تصریح کرد: فاز دوم این پروژه بزرگ، نیز شامل میدان ورودی، دور برگردان دسترسی به دانشگاه صنعتی و مسیر قطار شهری است که این مجموعه پروژه ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. وی ادامه داد:120 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه استقلال پیش بینی شده است.
مظفر در ادامه پروژه تقاطع غیر همسطح 25 آبان را یکی از فنی ترین پل هایی شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: این پل از نوع بتنی پیش تنیده است همچنین بزرگترین دهانه این پروژه 64 متر است که بزرگترین دهانه در پل های شهری محسوب می شود.
وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار 18 میلیارد تومان احداث می شود ، خاطرنشان کرد: با اجرای کامل پل و چهار راه همسطح زیر آن شاهد تسهیل در عبور و مرور، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی ها و کمک به ایجاد شهر پاک و سالم خواهیم بود.
مظفر اظهار کرد: عمليات احداث تقاطع غيرهمسطح اشكاوند در كمربندي شرق اصفهان و در مقابل مجموعه مركز همايش هاي بين المللي حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) در حال اجراست.
وی تصریح کرد: برای اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح اشکاوند نیز 15 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

نوشتن دیدگاه