شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3308
منتشر شده در شنبه, 30 مرداد 1395 09:21
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان با اشاره به پیش بینی های انجام شده در حوزه فعالیت های فرهنگی گفت: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با اجرا 50 برنامه متنوع در مناطق 15 گانه شهری سنگ تمام گذاشته است.

 مهدی جمالی نژاد ضمن تبریک مناسبت های پیش رو از جمله هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: فضای معنوی و برنامه های خوبی با حضور خادمان امام رضا(ع) و آزادگان به خصوص در طرح سه شنبه بدون خودرو برگزار شد که جلوه خاصی به سیما و منظر شهر داده بود.
وی با اشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی "بیان" افزود: این مسابقات برای نوجوانان زیر 18 سال برای اولین بار در سطح ملی در فضای باز شهری اجرا شد.
شهردار اصفهان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق 15گانه تصریح کرد: در حوزه فرهنگی برنامه های خوبی در سطح مناطق 15 گانه شهری پیش بینی شده و معاونت های فرهنگی مناطق نیز تاکنون در این زمینه سنگ تمام گذاشته اند.
جشنواره کالای ایرانی آغازگر یک طرح ملی است
جمالی نژاد در ادامه جایگزینی کیسه های پلاستیکی با پارچه ای را کار ارزشمندی دانست و اذعان داشت: آغاز به کار جشنواره کالای ایرانی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را آغاز گر یک طرح ملی است که از 25 مردادماه در فروشگاه های کوثر شهرداری اصفهان شروع شده و تا 40 روز ادامه خواهد داشت.
تجلیل از فرهیختگان و خردمندان شهر
وی ادامه داد: تجلیل از فرهیختگان و خردمندان در دستور کار مدیریت شهری است که برنامه "یاد مهر" به عنوان اولین برنامه اجرا شد که همراه با رونمایی از نشان پرورش، 8 نفر از معلمان پیشکسوت در این برنامه با این نشان مورد تقدیر قرار گرفتند.
شهردار اصفهان با اشاره به آیین کلنگ زنی مسجد نمایشگاه بین المللی اصفهان با حضور آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: پروژه های بزرگی در شهر در حال انجام است و همانگونه که شاهد بودم در سطح فرهنگی نیز 50 برنامه متنوع در مناطق 15 گانه تحت عنوان هر محله یک رواق اجرا شد.
وی تاکید کرد: جشنواره های همبازی، همشهری، المپیادهای بازی محلات، زیر آسمان شهر که به رصد آسمان می پردازد و کافه نقد از دیگر برنامه های در خور توجه مدیریت شهری در دهه کرامت بوده است.
گفتمان، مسائل را حل خواهد کرد
جمالی نژاد در بخش دیگر سخنان خود در مورد چرایی توقف آزادسازی و احداث خیابان سپاه در منطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان نماینده 2 میلیون جمعیت است و باید حافظ منافع آن ها باشد.
وی بیان کرد: باید با توجه به منفعت هر 2 طرف به یک نقطه تلاقی رسید تا گفتمان مشترکی ایجاد شود چراکه همین گفتمان، مسائل را حل خواهد کرد.
وی ادامه داد: برخی از پروژه ها زمان بر هستند و در سال های مختلف هم برای آن بودجه در نظر گرفته می شود.
شهردار اصفهان اضافه کرد: شهروندان اصفهانی که ملک آنها در مسیر آزادسازی قرار دارد، یقین بدانند شهرداری این همت را دارد که به نحوی عمل کند که حق آن ها ضایع نشود البته برای انجام پروژه ها باید اقبال دوطرفه باشد.
جمالی نژاد در بخش دیگر سخنان خود بر جلوگیری از ورود کامیون ها به شهر بیان کرد: جلوگیری از ورود کامیون ها در شهر باید با هماهنگی و تعامل پلیس راهور انجام شود و اگر موردی را شهروندان مشاهده کردند می توانند با اطلاع دادن به شهرداری اصفهان نسبت به این مسئله اقدام کنند./

نوشتن دیدگاه