شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3354
منتشر شده در شنبه, 06 شهریور 1395 09:19
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان تاکید کرد: اینکه در کنار شاخص های مختلف کلانشهر اصفهان، این شهر به عنوان "شهرهوشمند نمونه" انتخاب شده است مرهون تلاشها و خدمات کارکنان دلسوز شهرداری و دیگر نهادها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مهدی جمالی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت افزود: در هفته دولت برنامه ها و افتتاحیه های مختلفی در شهر اصفهان برگزار شده است .
وی با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته تفاهم نامه های ارزنده ای با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ارتقای شاخص های هوشمند شهر اصفهان امضا شد، اظهارکرد: تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت شبکه فیبرنوری اصفهان با مشارکت شهرداری اصفهان و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، سازمان نظام صنفی رایانه استان اصفهان، شرکت مخابرات استان اصفهان و اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی منعقد و با حضور دکتر محمد واعظی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید که این اتفاق ، رویداد ارزشمندی برای شهر و شهروندان اصفهان به شمار می رود.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اینکه در کنار شاخص های مختلف کلانشهر اصفهان، این شهر به عنوان "شهرهوشمند نمونه" انتخاب شده است مرهون تلاشها و خدمات کارکنان دلسوز شهرداری و دیگر نهادها است.
وی در ادامه با تبریک فرارسیدن روز کارمند به خادمین شهر به ویژه کارمندان شهرداری گفت: امیدوارم کارمندان شهرداری اصفهان همیشه در خدمت رسانی به شهروندان پیشرو باشند.
جمالی نژاد یادآور شد: امروز با حضور در منطقه 6 شهرداری اصفهان با کارمندان این منطقه دیدار خواهم داشت و سپس دیدار مردمی با معتمدین و شهروندان این منطقه انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه