چهارشنبه 2 آبان 1403, Wednesday 23 October 2024, مصادف با 19 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26287
منتشر شده در شنبه, 28 مهر 1403 16:55
تعداد دیدگاه: 0
معاون راهبردی رئیس جمهور :

معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: همه ما در یک کِشتی هستیم و زاینده‌رود خشک و آلودگی هوای اصفهان همه ما را آزار می‌دهد و این وفاق است که مشکلات را رفع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدجواد ظریف به سمت معاون راهبردی رئیس جمهور در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهیدان جبهه مقاومت، اظهار کرد: مردم استان اصفهان حق زیادی گردن همه ما دارند و حق دارند که به آنان خدمت کنیم.
وی ادامه داد: ما قرار است خدمتگزار مردم باشیم و بایستی باور کنیم که مردم ما در ۴۵ سال گذشته در برابر تحریم‌ها و سختی‌ها ایستادگی کردند اما کشور خود را فراموش نکردند.
معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: مردم راه‌حل ها را دارند و بهتر از ما مشکلات را می‌دانند از این رو بایستی طرف مشورت ما باشند.
ظریف ادامه داد: بایستی با مردم مهربان باشیم و آنها را باور کنیم که اگر اینچنین باشد آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.
وی خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور با انتخاب دکتر جمالی نژاد باعث وفاق در شهر و استان اصفهان خواهد شد.
معاون راهبردی رئیس جمهور از حضور بزرگان جبهه اصلاحات و اصولگرایان اصفهان در این آیین ابراز خرسندی کرد و گفت: همه ما در یک کشتی هستیم و زاینده‌رود خشک و آلودگی هوای اصفهان همه ما را آزار می‌دهد و این وفاق است که مشکلات را رفع خواهد کرد.
ظریف افزود: رژیم صهیونسیتی هر روز مردم لبنان و غزه را به شهادت می‌رساند در این شرایط بایستی کنار هم و با هم باشیم.
وی با اشاره به اینکه کشور ما از بی آبی رنج می‌برد، گفت: بایستی مشکلات را با همفکری یکدیگر حل کنیم و جز این به موفقیت نخواهیم رسید.
معاون راهبردی رئیس جمهور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان از زحمات و تلاش‌های دکتر مرتضوی استاندار سابق اصفهان نیز قدردانی کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه