چهارشنبه 2 آبان 1403, Wednesday 23 October 2024, مصادف با 19 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26315
منتشر شده در چهارشنبه, 02 آبان 1403 14:09
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان خبر داد:

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما در سرکشی به حوزه انتخابیه بازدیدی از روند برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان به عمل آوردیم که هر سال با هدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان و حذف واسطه‌ها و برقراری تعامل مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رسول بخشی دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری نشست در انجمن نخبگان علوم انسانی سمپاد در دبیرستان شهید اژه‌ای ۱ در جهت تبیین مسائل روز پیرامون موضوع ارتباط اقتصادی ایران با نقاط راهبردی جهان و اتفاقات اخیر در منطقه غرب آسیا و جهان از دیگر اقداماتی بود که هفته گذشته انجام دادیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما همچنین طی نشستی با مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان به بررسی اقدامات انجام شده در حوزه نهضت ملی مسکن و راه و شهرسازی پرداختیم و مشکلات شهروندان در این زمینه را مورد پیگیری قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، اظهار کرد: برگزاری نشست با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان و بازدید میدانی از شرایط زمین‌های کشاورزی محدوده ناژوان و بررسی مشکلات کشاورزان و حل اختلافات قانونی بین آنها و سازمان آب منطقه‌ای استان در خصوص بستر و حریم رودخانه زاینده‌رود از دیگر اقداماتی بود که در سرکشی به حوزه انتخابیه انجام دادیم و در نهایت مقرر شد این موضوع در قالب برگزاری نشست‌هایی با حضور نمایندگان کشاورزان، مسئولان مربوطه در آب منطقه‌ای و فرمانداری اصفهان بررسی شود. همچنین خلاءهای قانونی موجود که منجر به بروز این اختلافات شده است در قالب ارائه پیشنهادهای قانونی در مجلس پیگیری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده به همراه دکتر طغیانی دیگر نماینده محترم مردم اصفهان در مرکز وکلای دادگستری حضور پیدا کردیم و نشستی نیز با اعضای آن داشتیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه