جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3037
منتشر شده در چهارشنبه, 09 تیر 1395 17:04
تعداد دیدگاه: 0

با اعلام وزارت کشور مبنی بر بسته شدن پرونده تغییر استانداران کشور پرونده تغییر مرد اجرایی استان اصفهان فعلا بسته شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، از ابتدای انتصاب استانداران در دولت یازدهم هر از چندی شایعه تغییر در بین استانداران کشور زبان به زبان می چرخد و در این میان استاندار اصفهان نیز در راس این لیست قرار دارد.
آخرین باری که این شایعه دوباره قوت گرفت ، روزهای گذشته بود که تغییر در بین استانداران استان های خراسان جنوبی ،شمالی و خوزستان صورت گرفت.
تغییری که به نقل از حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور اینگونه صورت گرفت که "خدمتگزار" استاندار سابق خراسان جنوبی به عنوان قائم مقام سازمان مدیریت بحران خدمت خواهد کرد. علی‌اکبر پرویزی، استاندار سابق خراسان شمالی هم به خاطر اینکه اهل خراسان بوده و فرهنگ خراسان جنوبی را می‌شناسد و عملکرد خوبی هم در استانداری خراسان شمالی داشته، به خراسان جنوبی رفت و آقای صالحی هم که سابقه چند دوره سرپرستی استانداری و معاونت سیاسی را داشته و تجربه خوبی دارد به خراسان شمالی رفت.
قائم مقام وزیر کشور با بیان این که با این تغییرات پرونده تغییر استانداران بسته شد، خاطرنشان کرد: گاهی تغییر لازم است تا نیروی تازه نفس‌تری به عرصه وارد شود. این تغییرات با رویکرد مدیریتی بوده و دلایل صرفاً‌ سیاسی ندارد.
از سوی دیگر حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم از عدم تغییر استاندار اصفهان خبر داد و گفت: وزارت کشور فعلاً برنامه‌ای برای تغییر استاندار اصفهان ندارد.
وی تصریح کرد: در گفت‌وگویی که در این باره با رحمانی فضلی وزیر کشور و قائم‌مقام وی داشتم، عنوان شد که وزارت کشور در حال حاضر برنامه‌ای برای ایجاد تغییر و تحولات در مدیریت ارشد استان اصفهان ندارد./

نوشتن دیدگاه