دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1829
منتشر شده در چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 18:44
تعداد دیدگاه: 0
فوری /
گروگان گیر خودش را تسلیم پلیس کرد

با اقدامات مشاوره ای پلیس،40 دقیقه اضطراب گروگان گیری درکلانتری 23 اصفهان با تسلیم فرد گروگان گیر به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حدود ساعت 1 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز جوان حدودا 28 ساله ای با وضعیت کاملا آشفته وارد کلانتری 23 اصفهان واقع در ناحیه خوراسگان شد و مامور کلانتری...


با اقدامات مشاوره ای پلیس،40 دقیقه اضطراب گروگان گیری درکلانتری 23 اصفهان با تسلیم فرد گروگان گیر به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حدود ساعت 1 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز جوان حدودا 28 ساله ای با وضعیت کاملا آشفته وارد کلانتری 23 اصفهان واقع در ناحیه خوراسگان شد و مامور کلانتری را گروگان گرفت.
اقدامات اولیه جهت خنثی کردن این اقدام مجرمانه توسط ماموران آغاز شد و تیم های تخصصی مقابله با گروگان گیری نیز با حضور در محل آماده برخورد با فردگروگان گیر شدند.
درکنار تیم های تخصصی مقابله با گرووگان گیری، تیم مشاوره پلیس نیز اقدام به آرام سازی فضاب ملتهب کلانتری نمود و با فرد گروگان گیر وارد مذاکره شد.
دقایقی پس از مذاکره مستقیم مشاوران نیروی انتظامی با فردگروگان گیر ، وی اسلحه کمری را که با آن اقدام به تهدید کرده بود روی زمین گذاشت و خود را تسلیم نمود.
گفتنی است پلیس اصفهان ضمن اعلام این که فرد گروگان گیر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیده، انگیزه این فرد ازاین اقدام مجرمانه را اختلافات شدید خانوادگی و اختلالات روانی بیان کرد.
تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

دیدگاه‌ها  
  0
خدارو شکر که کسی زخمی نشده
  0
خدارو شکر که به خیر گذشت
  0
واقعا خسته نباشید تا کی باید این پاسگاه سرش بلا بیاد
  0
واقعا خسته نباشید تا کی این پاسگاه باید بلا سرش بیاد :eek:
نوشتن دیدگاه