معاون بازاریابی و فروش فولاد مبارکه گفت: در سال ۱۳۹۶ فولاد مبارکه ۷میلیون و ۳۲ هزار و ۷۰۵ تن از محصولات تولیدی خود را به بازار داخلی و جهانی تحویل داد که این میزان تحویل محصول، رشد ۱۲ درصدی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، محمود اکبری معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اظهار کرد: در سال 1396 فولاد مبارکه 7 میلیون و 32 هزار و 705 تن از محصولات تولیدی خود را به بازار داخلی و جهانی تحویل داد که این میزان تحویل محصول، رشد 12 درصدی داشته است.
وی در ادامه افزود: در سال گذشته باتوجه به نیاز بازار داخلی صادرات محصولات شرکت 17 درصد کاهش یافته است و از این میزان محصول 82 درصد به بازار داخلی و 18 درصد به بازارهای جهانی عرضه شده است.
معاون بازاریابی و فروش فولاد مبارکه تصریح کرد: در سال 1396 به میزان 5 میلیون و 740 هزار و 554 تن انواع محصولات شرکت به بازار داخلی عرضه شده که رشد 22 درصدی نسبت به سال 95 داشته است.
اکبری اظهار کرد: ضمن اینکه در بازه زمانی مذکور تناژ ثبت سفارش شده با 12 درصد رشد به 7 میلیون و 207 هزار تن و حمل ریلی محصولات با رشد 6 درصدی به یک میلیون و 129هزار تن افزایش یافته است.
معاون بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد کیفی محصولات فولاد مبارکه گفت: نظرسنجی انجام شده از مشتریان در انتهای سال نشان میدهد میزان رضایتمندی مشتریان نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 2درصد افزایش یافته است که این امر نشان دهنده مؤثر بودن تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در سال گذشته برای تولید و عرضه محصولات کیفی و مطابق نیاز مشتریان است.