جمعه 2 آذر 1403, Friday 22 November 2024, مصادف با 20 جمادی‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4475
منتشر شده در یکشنبه, 09 ارديبهشت 1397 17:09
تعداد دیدگاه: 0
معاون فروش فولاد مبارکه مطرح کرد؛

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه از تولید محصول جدید در این شرکت در سال جاری خبر داد و گـفت: برای سال جاری هدف‌گذاری شرکت بر آن است تا به زودی ورق‌هایی با ضخامت کمتر از ۲ میلی‌متر (1.8 میلی‌متر) را تولید کند. به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، محمود...

 معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه از تولید محصول جدید در این شرکت در سال جاری خبر داد و گـفت: برای سال جاری هدف‌گذاری شرکت بر آن است تا به زودی ورق‌هایی با ضخامت کمتر از ۲ میلی‌متر (1.8 میلی‌متر) را تولید کند.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، محمود اکبری از تولید محصول جدید در این شرکت در سال جاری خبر داد و گـفت: برای سال جاری هدف‌گذاری شرکت بر آن است تا به زودی ورق‌هایی با ضخامت کمتر از 2 میلی‌متر (1.8 میلی‌متر) را تولید کند.

وی با تأکید بر اینکه امکان تولید انبوه این محصول در شرکت فراهم است، تصریح کرد: فولاد مبارکه می‌تواند با تولید این محصول، بخشی از نیاز کشور را که از محل واردات تأمین می‌شد، تولید کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه زمان تولید و فروش این محصول را خرداد یا تیرماه سال جاری اعلام کرد و با اشاره به میزان فروش هدف‌گذاری شده فولاد مبارکه برای سال 97 اظهار کرد: برنامه فروش سال جاری فولاد مبارکه به میزان 7 میلیون و 600 هزار تن است که نسبت به سال گذشته با افزایش 600 هزار تنی همراه شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که قرار است به منظور تأمین بازارهای داخلی بیش از 80 درصد این میزان محصول به بازارهای داخلی اختصاص یابد.

اکبری عنوان کرد: میزان فروش گروه فولاد مبارکه (فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، ورق خودروی شهرکرد، فولاد امیرکبیر کاشان و شرکت گالوانیزه تاراز) در مجموع حدود 9 میلیون و 600 هزار تن برای سال جاری هدف‌گذاری شده است.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در پایان مطرح کرد: البته بازارهای هدف بر اساس محصولات صادراتی تعریف می‌شوند؛ به عنوان مثال، شرق آسیا بازار خوبی برای اسلب ایران است و در واقع بازارهای هدف متناسب با محصولات انتخاب می‌شود.

نوشتن دیدگاه